Trwa ładowanie...
19-04-2013 11:25

Piotr Żyła zarobi na reklamie 100 tysięcy złotych!

Piotr Żyła zarobi na reklamie 100 tysięcy złotych!
d3nasgu
d3nasgu

Piotr Żyła (26 l.) już zarabia na popularności. Niecały miesiąc po zakończeniu sezonu nasz skoczek narciarski wystąpił w swojej pierwszej reklamie telewizyjnej. Reprezentant Polski zachwala przekąski.

Żyła ma za sobą najlepszą zimę w karierze. Razem z kolegami z drużyny zdobył brązowy medal mistrzostw świata w Val di Fiemme, wygrał też konkurs Pucharu Świata. O wszystkich przeżyciach opowiada w niepowtarzalnym stylu, więc błyskawicznie stał się ulubieńcem kibiców. O pochodzącym z Wisły zawodniku głośno jest także po zakończeniu rywalizacji na skoczniach.

Najpierw Żyła wystąpił w programie Kuby Wojewódzkiego (50 l.), a teraz możemy oglądać go w kampanii reklamowej, w której zachęca do jedzenia paluszków i orzeszków. Zarobi na tym 100 tysięcy złotych. Scenka, w której występuje, to rozmowa sportowca z dwoma próbującymi namówić go na występ w reklamie przedstawicielami firmy produkującej przekąski. W filmiku nie brakuje oczywiście charakterystycznego śmiechu Piotrka.

Pobawiłem się też trochę w aktora. Raczej nie nadaję się do tego. Choć taki wieśniak w reklamie nawet jest śmieszny. Ale co tam, spróbowałem i wiem, że wolę skoki. Przynajmniej podjadłem sobie trochę na planie - skomentował swój występ.

d3nasgu

Według szacunków fachowców najweselszy z naszych kadrowiczów za kontrakt reklamowy mógłby zainkasować maksymalnie 200 tysięcy złotych. Jak obliczono, wartość zaprezentowanych w trakcie sezonu materiałów związanych z Żyłą sponsorów wyniosła 42 miliony złotych. Lepsi są tylko mistrz świata z Val di Fiemme Kamil Stoch (26 l.) oraz zwyciężczyni Tour de Ski i klasyfikacji generalnej Pucharu Świata w biegach narciarskich Justyna Kowalczyk (30 l.), którzy zapewnili swoim sponsorom promocję o wartości 83 i 100 milionów złotych.

Żyła zapewne pojawi się jeszcze w kolejnych reklamach. Jest obecnie najpopularniejszym w internecie polskim sportowcem. Jego oficjalny profil w portalu społecznościowym polubiło już prawie 550 tysięcy osób. Skoczek ma już więcej fanów niż cieszący się jeszcze niedawno największym zainteresowaniem piłkarze Robert Lewandowski (25 l.) i Wojciech Szczęsny (23 l.). Pierwszy z nich ma jednak 330 tysięcy fanów, a drugi 280 tysięcy.

(fot. Irek Dorożaski / Edytor)

(fot. Irek Dorożaski / Edytor)

d3nasgu
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Wyłączono komentarze

Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.

Paweł Kapusta - Redaktor naczelny WP
Paweł KapustaRedaktor Naczelny WP
d3nasgu