Trwa ładowanie...

Nowa Bo(v)ska Fabia

Co ma wspólnego nowa ŠKODA FABIA i wokalistka Bovska? Nowa odsłona samochodu, wzbogaconego w szereg innowacyjnych możliwości, miała miejsce razem z premierą płyty Bovskiej. I to w jednej oprawie scenicznej oraz muzycznej, a w dodatku jako reklama live!

Nowa Bo(v)ska FabiaŹródło: Materiały prasowe
d49mr86
d49mr86

Teraz możesz mieć wszystko

Nowa ŠKODA FABIA przeszła face lifting i została wyposażona w nowe systemy bezpieczeństwa i komfortu. Jak przekonuje hasło promujące samochód "Teraz możesz mieć wszystko", nie trzeba wybierać pomiędzy autem funkcjonalnym i ładnym.

Podążając za swym hasłem, ŠKODA zrealizowała największe w historii polskiej reklamy przedsięwzięcie. Premierę nowego modelu będziemy można było zobaczyć na żywo, w internecie. O ile ten popularny trend jest już obecny na Facebooku, o tyle tak dużego wydarzenia jeszcze w Polsce nie było. W roli głównej wystąpił nie tylko samochód, ale i wokalistka Bovska, która dodatkowo po reklamie zaprezentowała materiał z nowej płyty. Ponieważ reklama była "na żywo", wszystko rozegrało się bez dubli i poprawek, za to z ogromną ruchomą scenografią, jeżdżącymi samochodami, zespołem grającym live oraz kilkudziesięcioma statystami i realizatorami. Wszystko to można było obejrzeć 6 października na fanpage’u TVN, fanpage’u ŠKODY oraz na portalach: wp.pl i gazeta.pl. Reżyserem reklamy jest Tadek Śliwa, który zrealizował chociażby wszystkie reklamy Play, projekty związane z Męskim Graniem oraz był reżyserem odcinków "Ucha Prezesa". Całość wydarzenia poprowadził influencer Rafał Masny.

Oglądaj koncert Bovskiej na żywo 6 października. Startujemy o godzinie 20!

Małe auto z dużym wnętrzem

Nowa ŠKODA FABIA jest przemyślanym mistrzem przestrzeni w swojej klasie.
– To idealne auto dla ludzi, którzy poszukują praktycznego i zarazem emocjonalnego samochodu – mówi dr Frank Welsch, Członek Zarządu ŠKODY ds. Rozwoju Technicznego.

d49mr86

Mimo niewielkiego rozmiaru nowa ŠKODA FABIA Combi została zaprojektowana tak, że ma więcej miejsca nie tylko dla pasażerów, ale i bagażu. Kabinę poszerzono oraz wydłużono, a bagażnik jest zdecydowanie większy w porównaniu z poprzednimi wersjami. To wszystko jednak nie sprawia, że nowa ŠKODA FABIA przestaje być zwinnym i zwrotnym samochodem - wręcz przeciwnie. Część bagażowa nowej ŠKODY FABIA Combi mieści 530 l, czyli o 25 l więcej niż do tej pory. Po złożeniu kanapy pojemność bagażnika wzrasta do 1 395 l.

Samochód już na pierwszy rzut oka wygląda inaczej niż starsze wersje. Jego design jest bardziej wyrazisty i charakterystyczny. A wszystko dzięki kilku elementom: reflektory i atrapa chłodnicy łączą się w graficzną całość. Dynamikę styliści podkreślili poprzez drugie przetłoczenie, czyli tzw. Wing Line. Zaczyna się ono od reflektorów i akcentuje oba błotniki. Tak uzyskano efekt mocniej zarysowanych i kontrastowych powierzchni bocznych.

Sprytnie i mądrze

Koncern od zawsze szedł z duchem czasu. W nowej ŠKODZIE FABIA mamy cały szereg najnowszych multimediów. Znajdziemy tam m.in. funkcję MirrorLink™, która pozwala zobaczyć ekran smartfona i obsługiwać aplikacje mobilne razem z nawigacją na ekranie radia. Kolejna funkcja to SmartGate umożliwiająca pobranie wybranych danych jazdy samochodem do specjalnej aplikacji mobilnej w smartfonie, zapamiętanie ich w nim i mobilne wykorzystanie. Ponadto uchwyt na kubek w konsoli środkowej daje możliwość ulokowania w nim np. smartfona.

Jak widać, ŠKODA mknie przebojem do przodu. I angażuje w to artystów wraz z najnowocześniejszymi narzędziami reklamowymi. Być może stanie się to przełomem zarówno w świecie polskiej reklamy, jak i motoryzacji.

d49mr86
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d49mr86

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj