Richardson powinna "wziąć się do roboty"?
Tak radzi jej medioznawca z Uniwersytetu Warszawskiego!
Kiedyś była jedną z najbardziej popularnych gwiazd telewizyjnych w Polsce, dzisiaj prawie nie ma jej już w telewizji. Jak podaje Super Express, jej program Wstęp wolny ma nie najlepszą oglądalność i na chwilę zniknął nawet z wiosennej ramówki TVP. Sytuacja Richardson nie jest kolorowa, ale co powinna zrobić prezenterka, by wrócić do dawnej formy?
Wydawało się, że Richardson widziała ratunek w lansowaniu się na imprezach dla celebrytów - bywała na nich wyjątkowo często, prezentując nowe uczesania i kreacje, nawiasem mówiąc, nie zawsze udane... Ta metoda nie przyniosła jednak efektów - propozycje zawodowe się nie posypały, a popularność nie wzrosła.
Sukces i popularność nie są dane nikomu na zawsze, trzeba mocno pracować, aby uatrakcyjniać swój program, aby utrzymać go na antenie - mówi Super Expressowi prof. Maciej Mrozowski, medioznawca z Uniwersytetu Warszawskiego.
Czy Monika weźmie sobie rady specjalisty do serca? Jeśli zależy jej na utrzymaniu dawnej popularności, to z pewnością weźmie je po uwagę.