Anna Mucha nie demoralizowała dzieci
Komisja Etyki Reklamy wydała wyrok w sprawie nagiej Anny Muchy!
Jak donoszą wirtualnemedia.pl, Komisja Etyki Reklamy uznała, że "kontrowersyjne" billboardy reklamujące wydanie magazynu Playboy z nagą Anną Muchą na okładce nie były gorszące i nie demoralizowały dzieci i młodzieży.
Komisja zajęła się sprawą po licznych skargach, które do niej wpłynęły. W protestach powtarzały się zarzuty o umieszczenie billboardów w okolicach szkół, co miałoby demoralizować dzieci.
Autorzy skarg podkreślali również, że reklama przedstawia kobietę głównie jako obiekt seksualny, sugerując również nieletnim odbiorcom, że „mogą swoje ciało wystawić na widok publiczny, aby zyskać popularność, czy też po prostu dla pieniędzy” - czytamy na wirtualnemedia.pl.
Komisja Etyki Reklamy uznała billboardy ze zdjęciami nagiej Muchy nie naruszały dobrych obyczajów ani nie promowały niewłaściwych wzorców. Zaapelowała jednak do reklamodawców, by z większą uwagą wybierali miejsca, w których zamieszczają nośniki z reklamami.
WP Gwiazdy na:
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja Wirtualnej Polski