Trwa ładowanie...
13 listopada 2012, 14:33

"Bitwa na głosy": nie będzie kolejnej edycji muzycznego show?

"Bitwa na głosy": nie będzie kolejnej edycji muzycznego show?
d4b4uf2
d4b4uf2

Trzecia edycja Bitwy na głosy w porównaniu z drugą miała o 300 tysięcy widzów niższą oglądalność. Podczas emisji show TVP2 zajmowała trzecie miejsce w rynku z reklam oraz pod względem oglądalności. Czy to oznacza, że program nie wróci już na antenę?

Muzyczne zmagania drużyn z całej Polski śledziło średnio 2,28 mln widzów. TVP2 przegrywała wówczas pod względem oglądalności z TVN (Mam talent!) i TVP1 (m.in. Komisarz Aleks). Trzecia seria Bitwy... zarobiła na reklamach 8,3 mln zł.

Każdy z odcinków trzeciej edycji "Bitwy na głosy" obejrzało ponad 2 miliony widzów. To wynik, który nas cieszy, szczególnie, że program był nadawany w niezwykle konkurencyjnym i wymagającym paśmie, a mimo to wielkość widowni pozostała zbliżona do tej, jaką odnotowaliśmy w analogicznym paśmie ubiegłej jesieni - mówi portalowi wirtualnemedia.pl Joanna Stempień-Rogalińska, rzecznik prasowa TVP. Decyzja dotycząca emisji kolejnej edycji "Bitwy na głosy" w wiosennej ramówce TVP2 nie została jeszcze podjęta - dodaje.

Nieoficjalnie mówi się jednak o tym, że Telewizja Polska nie planuje już inwestować w ten program.

Dotychczasowymi laureatami Bitwy na głosy są drużyny Piotra Kupichy (pierwsza edycja), Kamila Bednarka (druga edycja) oraz Andrzeja Piasecznego (trzecia edycja). Czy będą to jedyni zwycięzcy polskiej wersji formatu?

d4b4uf2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Wyłączono komentarze

Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.

Redakcja Wirtualnej Polski
d4b4uf2

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj