"Bitwa na głosy": nie będzie kolejnej edycji muzycznego show?
Trzecia edycja Bitwy na głosy w porównaniu z drugą miała o 300 tysięcy widzów niższą oglądalność. Podczas emisji show TVP2 zajmowała trzecie miejsce w rynku z reklam oraz pod względem oglądalności. Czy to oznacza, że program nie wróci już na antenę?
Muzyczne zmagania drużyn z całej Polski śledziło średnio 2,28 mln widzów. TVP2 przegrywała wówczas pod względem oglądalności z TVN (Mam talent!) i TVP1 (m.in. Komisarz Aleks). Trzecia seria Bitwy... zarobiła na reklamach 8,3 mln zł.
Każdy z odcinków trzeciej edycji "Bitwy na głosy" obejrzało ponad 2 miliony widzów. To wynik, który nas cieszy, szczególnie, że program był nadawany w niezwykle konkurencyjnym i wymagającym paśmie, a mimo to wielkość widowni pozostała zbliżona do tej, jaką odnotowaliśmy w analogicznym paśmie ubiegłej jesieni - mówi portalowi wirtualnemedia.pl Joanna Stempień-Rogalińska, rzecznik prasowa TVP. Decyzja dotycząca emisji kolejnej edycji "Bitwy na głosy" w wiosennej ramówce TVP2 nie została jeszcze podjęta - dodaje.
Nieoficjalnie mówi się jednak o tym, że Telewizja Polska nie planuje już inwestować w ten program.
Dotychczasowymi laureatami Bitwy na głosy są drużyny Piotra Kupichy (pierwsza edycja), Kamila Bednarka (druga edycja) oraz Andrzeja Piasecznego (trzecia edycja). Czy będą to jedyni zwycięzcy polskiej wersji formatu?
WP Gwiazdy na:
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja Wirtualnej Polski