"Galeria" mimo spadku oglądalności, nadal w ramówce!
Emitowana jesienią druga seria Galerii straciła blisko 300 tysięcy widzów. W paśmie nadawania serialu, TVP 1 zajmowała dopiero trzecie miejsce w rynku telewizyjnym pod względem oglądalności. Większą widownią cieszyła się nadawana w TVN Ukryta prawda oraz polsatowskie Wydarzenia.
Jak donosi portal wirtualnemedia.pl, ostatnie odcinki Galerii oglądało średnio 1,83 mln osób, czyli o 280 tys. mniej niż pierwszą serię. Czy wpływ na to miała zmiana pory emisji z 17.30 na 18.45?
Telewizja Jedynka zdecydowała się jednak na kontynuację serialu, którego kolejne odcinki będzie można zobaczyć już pod koniec stycznia 2013 roku.
Wpływy z reklam przy emisji drugiej serii Galerii wyniosły ponad 11 mln zł.
WP Gwiazdy na:
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.