Herman dostała 400 tysięcy za reklamę
Z czym kojarzy się Wam Katarzyna Herman?
Chociaż aktorka na swoim koncie ma wiele doskonałych ról, to od jakiegoś czasu jej osiągnięcia są ściągane do poziomu... reklamy produktów spożywczych. Kampania jednej z dużej firmy nie ograniczała się jedynie do bilbordów i zdjęć w kolorowych magazynach. Katarzyna Herman i jej rodzina bardzo często pojawiali się w przerwach reklamowych najpopularniejszych stacji telewizyjnych.
Lekko mi to doskwiera, bo kampania była dużo intensywniejsza, niż się spodziewałam - napisała Katarzyna Herman na czacie Dzień Dobry TVN.
Jak informuje Super Express, aktorka za udział w reklamie otrzymała niemałe honorarium, które wyniosło 400 tysięcy złotych. Tylko czy było warto? O ile jej mąż, Tomasz Brzozowski i syn Leon, mogą cieszyć się ze sławy, którą dała im głośna kampania, o tyle Katarzyna może przestać być interesująca dla reżyserów. Bo kto by chciał angażować do filmu osobę, której twarz jednoznacznie kojarzy się z przemysłem spożywczym?
Na szczęście producenci Układu warszawskiego dali szansę aktorce na poprawę wizerunku. Czyżby to miała być pierwsza i zarazem ostatnia reklama Katarzyny Herman?
(PSz)
WP Gwiazdy na:
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja Wirtualnej Polski