Jak nie Mrozu to kto? Jak nie w Gdańsku to gdzie?

Rozświetlone Długie Pobrzeże, żurawie portowe na tle zachodzącego słońca i tłum, który niestrudzenie podąża za koncertową barką – taki widok fani Mroza, ambasadora kampanii Always Welcome, zapamiętają na długo. Artysta dał niezwykły, otwarty koncert w Gdańsku, będący częścią trasy Welcome Sessions Tour.

scena z: Mrozu, SK:, , fot. Kurnikowski/AKPAscena z: Mrozu, SK:, , fot. Kurnikowski/AKPA
Źródło zdjęć: © materiały partnera
Monika Rosmanowska

Piątkowy wieczór. Pierwszy tak słoneczny i ciepły od kilku dni. Wzdłuż obu brzegów Motławy gromadzi się tłum. Najwięcej osób tłoczy się przy zacumowanej tuż przy Zielonym Moście – barce z napisem Mrozu. To na tę wyjątkową, bo pływającą scenę, wychodzi artysta.

Rozbrzmiewają pierwsze takty rozpoczynającego koncert utworu i już barka rusza dalej. Artyści płyną wzdłuż Długiego i Rybackiego Pobrzeża, docierają na zachód słońca w pobliże Stoczni Gdańskiej, a następnie zawracają, by ponownie zacumować przy Zielonym Moście.

Muzyka niesie się po wodzie. Wzdłuż Motławy za barką podążają najwierniejsi fani. Tańczą, śpiewają i wciągają do zabawy innych. W oknach okolicznych mieszkań pojawiają się kolejne głowy, a wokół barki zaczyna pływać coraz więcej łódek z roztańczoną załogą. Nawet ratownicy WOPR podrygują w rytm najnowszego przeboju Mroza – "Złoto".

Tu czuję się dobrze

To jedyny taki koncert Mroza w Polsce, kulminacja ogólnopolskiej trasy Welcome Sessions Tour, która była powrotem artysty do miast, które ten ceni za niezwykłą atmosferę i w których zawsze był ciepło witany. Na liście, oprócz Gdańska, znalazły się m.in. Wrocław, gdzie zaczęła się kariera Łukasza Mroza, a także Kraków, Poznań, czy Warszawa.

– Specjalnie na tę okazję stworzyliśmy projekt Mrozu Blues Band, a Gdańsk to taka wisienka na koncertowym torcie. Wracam do miejsca, w którym dobrze się czuję, w którym zawsze jestem mile widziany. Tu wielokrotnie koncertowałem, zapełniając sale, tu też, a konkretnie w pobliskim Sopocie, debiutowałem. Co więcej, jestem fanem żeglowania, pływam różnymi jednostkami, a śpiewanie na statku to cudowne doświadczenie – zapewnia Łukasz Mróz.

Mrozu to jeden z najpopularniejszych polskich muzyków. Fani cenią go za energetyczne i łatwo wpadające w ucho przeboje, jak m.in. "Aura", "Nic do stracenia", "Jak nie my to kto" czy wspomniane już "Złoto", który zapowiada nową płytę (ta ukaże się na początku przyszłego roku) i już ma ponad 4,4 mln wyświetleń na You Tube (zgromadzonych w ciągu trzech miesięcy).

Zawsze mile widziani

Idea ciepłego przyjęcia, która jest motywem przewodnim trasy Welcome Sessions Tour, leży u podstaw kampanii Always Welcome. Na świecie jej ambasadorami są takie gwiazdy jak Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez oraz Wolf Alice. A w Polsce właśnie Mrozu.

– Kampania wizerunkowa Always Welcome niesie za sobą wiele wartości, które są ważne dla właścicieli marki, od ośmiu pokoleń pozostającej w rękach tej samej rodziny. Są to: gościnność, otwartość, prawda, autentyczność i akceptacja. Stąd też wybór Mroza na ambasadora kampanii w Polsce – tłumaczy Marta Krybus, odpowiedzialna za kampanię Always Welcome.

I dodaje: Zaprosiliśmy do współpracy artystę, który uosabia wszystkie ważne dla nas wartości. Mrozu to niesamowicie otwarty człowiek, a jego koncerty to wyjątkowe doświadczenie. Muzyk troszczy się o swoich fanów, dba o ich komfort. Każdy jest dla niego ważny.

Artyście także jest pod drodze z kampanią Always Welcome.

– Raz, że pojawia się tu wątek muzyczny, latem daliśmy serię koncertów w różnych miastach, a dwa, że marka stawia na wartości, które są mi bliskie. Przede wszystkich chodzi o otwartość, o bycie ponad wszelkimi podziałami. Poglądy, różnica wieku, płeć czy wyznanie nie mają tu znaczenia. Każdy jest mile widziany – zwraca uwagę Łukasz Mróz.

Polska odsłona kampanii Always Welcome prowadzona jest w różnych kanałach do końca grudnia. Mrozu występuje w spotach reklamowych, które są emitowane w mediach społecznościowych.

Na platformie Welcome Sessions można też zobaczyć teledyski stworzone przez globalnych artystów. Prezentują one wyjątkowe miejsca, w których każda z gwiazd po raz pierwszy poczuła się szczególnie ciepło powitana przez publiczność. Premiery teledysków mają miejsce raz w miesiącu na You Tube.

Płatna współpraca z organizatorami kampanii Always Welcome
Źródło artykułu: WP Gwiazdy

Wybrane dla Ciebie

Marianna Schreiber masakruje Roberta Pasuta. "Degenerat"
Marianna Schreiber masakruje Roberta Pasuta. "Degenerat"
Klaudia Halejcio parodiuje "Pamiętniki z wakacji". Wyszło zabawnie?
Klaudia Halejcio parodiuje "Pamiętniki z wakacji". Wyszło zabawnie?
Doda i Smolasty w nowym teledysku. Wokalistka zaszalała z fryzurą
Doda i Smolasty w nowym teledysku. Wokalistka zaszalała z fryzurą
Marta z "Rolnik szuka żony" na komunii córki. Pokazała ojca Stefanii
Marta z "Rolnik szuka żony" na komunii córki. Pokazała ojca Stefanii
Złote krany i marmury. Tak wygląda sopockie mieszkanie Kasi Tusk
Złote krany i marmury. Tak wygląda sopockie mieszkanie Kasi Tusk
Wojciech Modest Amaro nazwisko zawdzięcza byłej żonie. Rzadko o niej mówi
Wojciech Modest Amaro nazwisko zawdzięcza byłej żonie. Rzadko o niej mówi
61-letnia Demi Moore jak wino. Zrobiła furorę w fikuśnej kreacji w Cannes
61-letnia Demi Moore jak wino. Zrobiła furorę w fikuśnej kreacji w Cannes
Alicja Majewska zaskoczyła metamorfozą. Tak wygląda bez burzy loków na głowie
Alicja Majewska zaskoczyła metamorfozą. Tak wygląda bez burzy loków na głowie
Była gwiazdą TVP. Jak dziś wygląda Jolanta Fajkowska?
Była gwiazdą TVP. Jak dziś wygląda Jolanta Fajkowska?
Małgorzata Borysewicz pochwaliła się metamorfozą. Internauta posądził ją o oszustwo
Małgorzata Borysewicz pochwaliła się metamorfozą. Internauta posądził ją o oszustwo
Enya była ikoną lat 80. i 90. Zniknęła z mediów. Jak dziś wygląda?
Enya była ikoną lat 80. i 90. Zniknęła z mediów. Jak dziś wygląda?
Marcelina Zawadzka pozuje w bikini. Imponująca forma gwiazdy
Marcelina Zawadzka pozuje w bikini. Imponująca forma gwiazdy