Trwa ładowanie...
27 lipca 2012, 15:24

Które polskie gwiazdy są najcenniejsze?

Które polskie gwiazdy są najcenniejsze?
d1klan6
d1klan6

Magazyn Forbes Polska ujawnił, którzy polscy celebryci są najcenniejsi dla reklamodawców.

Okazuje się, że w czołówce znajduje się aż pięć gwiazd sportu!

Pierwsze miejsce zajęła Agnieszka Radwańska, która podwoiła zeszłoroczną kwotę możliwą do otrzymania za udział w kampanii reklamowej. Dzięki sukcesom na korcie tenisistka może w tej chwili zażądać za współpracę nawet 880 tys. złotych! W tym roku promowała firmę sprzedającą sprzęt RTV i AGD, proszek do prania i znaną markę kosmetyków.

Drugą pozycję w notowaniu, z bardzo podobnym wynikiem, zajął z kolei Marek Kondrat. Popularny aktor pięć lat temu zrezygnował z pracy na planie filmowym, jednak już od 2001 roku występuje w reklamach jednego z banków. W skali roku wycena marketingowa jego wizerunku wzrosła o prawie 260 tys. złotych.

d1klan6

Miejsca od trzeciego do szóstego zajęli piłkarze polskiej reprezentacji, czyli Robert Lewandowski, Jakub Błaszczykowski, Wojciech Szczęsny i Przemysław Tytoń.

Interesujące wydają się spadki w notowaniu. Według badań rynkowych Forbesa, najbardziej obniżyła się wartość showmanów - Szymona Majewskiego, Kuby Wojewódzkiego i Jurka Owsiaka. Kubie reklamodawcy zaproponowaliby w tej chwili aż o 190 tys. złotych mniej niż przed rokiem (z drugiego miejsca spadł na dziesiąte).

Czy dosięgają go w końcu skutki kontrowersyjnych wypowiedzi?

d1klan6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Wyłączono komentarze

Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.

Redakcja Wirtualnej Polski
d1klan6

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj