Powiększa się ekipa RadioSpacja.pl. Orłoś, Trzciński, Gacyk wracają do radia
Internetowe radio założone przez Pawła Sito ruszyło pod koniec marca i przyciąga jak magnes znane nazwiska. Wielu z nich tworzyło przed laty nieodżałowaną Radiostację.
Maciej Orłoś, Przemysław "Jah Jah" Frankowski, Stanisław Trzciński i Magdalena Gacyk to nowi członkowie ekipy RadioSpacja.pl, o których donosi portal Wirtualne Media. - Odkąd zamilkła Radiostacja, było wiele prób jej reaktywacji. Mnóstwo spotkań w większym i mniejszym gronie. To nie były tygodnie, czy miesiące starań, ale wręcz lata – wspomina na stronie RadioSpacji Paweł Sito. Były dyrektor programowy Radiostacji (przestała istnieć w 2008 r.) uruchomił niedawno nowe radio internetowe i ściągnął do współpracy znanych dziennikarzy i prezenterów.
Obejrzyj: Monika Miller o Tinderze: "Myśleli, że jestem fejkiem!"
Stanisław Trzciński będzie prowadził w RadioSpacji audycję "Pinacolada 2.0", czyli swoistą kontynuację "Pinacolady", którą nadawał w Radiu PIN. Trzciński to nie tylko doświadczony i ceniony radiowiec, ale także wieloletni dyrektor w Universal Music Polska, organizator dwunastu gal "Fryderyków" i innych eventów muzycznych.
Maciej Orłoś przeszedł do RadioSpacji z Radia Zet, które pod koniec marca nie przedłużyło z nim umowy. W czwartek 9 kwietnia poprowadził ze swojego domu pierwszą audycję zatytułowaną "Tak gra".
Trwa ładowanie wpisu: instagram
- Maciek nas zaskoczył, choćby tym, że mówił w pierwszym programie wszystkim na "ty", bardzo udana audycja - mówił Paweł Sito.
Magdalenę Gacyk znają słuchacze Radia Kolor, Radia Gdańsk i czytelnicy "Gazety Wyborczej". Z kolei Przemysław "Jah Jah" Frankowski to DJ z 30-letnim doświadczeniem zdobywanym na antenie Radia Eska, RMF FM czy Antyradia.
Paweł Sito zdradził, że trwają prace nad aplikacją do słuchania jego radia i wkrótce ruszy kampania reklamowa.
- Dzięki równoległej emisji z kilku niezależnych serwerów, jesteśmy technicznie przygotowani na zwiększenie audytorium. Jeszcze w kwietniu będziemy emitować reklamy. Na początku jedno pasmo reklamowe w godzinie. Rozmawiamy również z potencjalnymi sponsorami, na temat nietypowych form marketingowych – mówił Wirtualnym Mediom.