Trwa ładowanie...

Weronika Rosati rusza z nowym biznesem. Plany ma ambitne

Weronika Rosati to kolejna po Julii Wieniawie czy Annie Lewandowskiej celebrytka, która chce sprzedawać własne kosmetyki. Aktorka zaczerpnęła inspirację od... kalifornijskiego słońca.

Weronika Rosati chce zawojować rynkiem kosmetykówWeronika Rosati chce zawojować rynkiem kosmetykówŹródło: fot. AKPA
d488pmv
d488pmv

Weronika Rosati stworzyła wraz z Anetą Stacherek własną markę z luksusowymi, naturalnymi preparatami do pielęgnacji ciała i twarzy. Jak czytamy w notce: "Firma powstała z myślą o kobietach, które stawiają na świadomą pielęgnację i kosmetyki wysokiej jakości". Produkty mają być wegańskie, nietestowane na zwierzętach.

Gwiazda na co dzień mieszka w Los Angeles. To właśnie to miejsce miało ją zainspirować, by zajęła się nowym biznesem. – Pomysł na wspólną markę zrodził się w moim ukochanym, słonecznym Los Angeles, gdzie byłyśmy razem z Anetą. Obserwowałyśmy szczęśliwych ludzi, z piękną, rozświetloną i opaloną skórę i pomyślałyśmy wtedy: "hej, dlaczego nie zamknąć tego słońca w słoiczku i nie zaoferować go innym?!" – wytłumaczyła Rosati w oświadczeniu medialnym.

Kosmetyki Dr Ireny Eris za granicą. Polska marka robi furorę na innych kontynentach

Jak się dowiadujemy, bazą wszystkich produktów jest woda kokosowa wydobywana prosto z wnętrza bardzo młodych kokosów, która sprowadzana jest m.in. z Hawajów.

d488pmv

Co ciekawe, każdy może brać udział we współtworzeniu kosmetyków naturalnych od Rasti. Wejściu produktów na rynek towarzyszyć będzie kampania crowdfundingowa.

– Jestem przekonana, że kampania pozwoli nam zbudować grono ambasadorów, dla których ważne jest nie tylko to, że nasze produkty świetnie pielęgnują skórę, ale przede wszystkim powstają w firmie, która nie krzywdzi zwierząt i nie wpływa szkodliwie na środowisko – podkreśla Rosati

Czy uda się celebrytce podbić nie tylko polski, a także amerykański rynek? W naszym kraju przykład Julii Wieniawy i Anny Lewandowskiej pokazuje, że z powodzeniem można działać w branży kosmetycznej. Tym bardziej jest o co walczyć, gdy wspomni się, że polski rynek kosmetyków jest obecnie szóstym co do wielkości w Europie. Rośnie też potrzeba na kosmetyki naturalne, więc Rosati może się dobrze wstrzelić w trend.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d488pmv
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d488pmv