Trwa ładowanie...

Wiosenna kampania Apart - symboliczne motywy i nie tylko

Materiał partnera: APART.pl
Julia Wieniawa w kampanii dla APARTJulia Wieniawa w kampanii dla APARTŹródło: APART
d2sgmmw
d2sgmmw

U progu wiosny debiutuje najnowsza kampania marki Apart, która jest zapowiedzią biżuteryjnych trendów na tę porę roku. Julia Wieniawa prezentuje dodatki w których dominują symbole, kolory, a także klasyka w modnym wydaniu. Sesja zrealizowana została w malowniczej Barcelonie i to właśnie energia miasta i rozkwitającej do życia natury były inspiracją i tłem do stworzenia kampanijnych kadrów.

W stylizacjach sfotografowanej przez Marcina Tyszkę gwiazdy pojawiają się biel, beż i pudrowy róż, ale także bardziej intensywne barwy, jak total look w odcieniu soczystej zieleni czy oranżu. Kolorowe akcenty pojawiają się także w biżuteryjnych propozycjach Apart na wiosnę, która zapowiada się intrygująco i wielowymiarowo. Wśród biżuteryjnych nowości na ten sezon są na przykład srebrne pozłacane wzory z takich kolekcji, jak choćby La Donna czy Kolory. Zwracają uwagę bezpretensjonalnym designem w stylu boho, wielobarwnymi elementami i tajemniczymi motywami dekoracyjnymi - yin yang, księżycem i słońcem, kwiatem lotosu. Wiosną nie mogło także zabraknąć motyli - w zwielokrotnionej odsłonie zdobią efektowny komplet, składający się z naszyjnika, bransoletki i kolczyków. Styliści marki Apart zachęcają, aby łączyć ze sobą dwa lub więcej naszyjników i bransoletek. Jako dodatek do takiej kompozycji zawsze sprawdzą się wciąż modne kolczyki koła. Z dużą swobodą można także miksować pierścionki i nosić kilka o różnej estetyce - sygnety z nowoczesnymi oraz subtelnymi wzorami. W wiosennej kampanii Apart nie brakuje także biżuterii dla wielbicielek klasyki, jak choćby widowiskowych wzorów z diamentami i perłami, idealnych na specjalne okazje. Ciekawie prezentują się także zestawy złotych naszyjników w stylu choker z pasującymi bransoletkami.

Źródło: APART
Złoty naszyjnik – wzór AP532-5163, AP532-5158; Apart.pl

Zdjęcia i filmy będące częścią kampanii, marka zrealizowała w styczniu tego roku w Barcelonie. Nikt wtedy się nie spodziewał, że za kilka tygodni tak wiele się zmieni. Atak rosyjskich sił na Ukrainę zwrócił oczy wszystkich w stronę cierpiących mieszkańców tego kraju. Także Apart nie mógł i nie został obojętny na ich los, wspierając kwotą 100 000 złotych specjalną zbiórkę SOS UKRAINA organizowaną przez Polską Akcję Humanitarną, której marka jest partnerem strategicznym.

Materiał partnera: APART.pl
d2sgmmw
d2sgmmw

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj