Wiosenna kampania Apart - symboliczne motywy i nie tylko
U progu wiosny debiutuje najnowsza kampania marki Apart, która jest zapowiedzią biżuteryjnych trendów na tę porę roku. Julia Wieniawa prezentuje dodatki w których dominują symbole, kolory, a także klasyka w modnym wydaniu. Sesja zrealizowana została w malowniczej Barcelonie i to właśnie energia miasta i rozkwitającej do życia natury były inspiracją i tłem do stworzenia kampanijnych kadrów.
W stylizacjach sfotografowanej przez Marcina Tyszkę gwiazdy pojawiają się biel, beż i pudrowy róż, ale także bardziej intensywne barwy, jak total look w odcieniu soczystej zieleni czy oranżu. Kolorowe akcenty pojawiają się także w biżuteryjnych propozycjach Apart na wiosnę, która zapowiada się intrygująco i wielowymiarowo. Wśród biżuteryjnych nowości na ten sezon są na przykład srebrne pozłacane wzory z takich kolekcji, jak choćby La Donna czy Kolory. Zwracają uwagę bezpretensjonalnym designem w stylu boho, wielobarwnymi elementami i tajemniczymi motywami dekoracyjnymi - yin yang, księżycem i słońcem, kwiatem lotosu. Wiosną nie mogło także zabraknąć motyli - w zwielokrotnionej odsłonie zdobią efektowny komplet, składający się z naszyjnika, bransoletki i kolczyków. Styliści marki Apart zachęcają, aby łączyć ze sobą dwa lub więcej naszyjników i bransoletek. Jako dodatek do takiej kompozycji zawsze sprawdzą się wciąż modne kolczyki koła. Z dużą swobodą można także miksować pierścionki i nosić kilka o różnej estetyce - sygnety z nowoczesnymi oraz subtelnymi wzorami. W wiosennej kampanii Apart nie brakuje także biżuterii dla wielbicielek klasyki, jak choćby widowiskowych wzorów z diamentami i perłami, idealnych na specjalne okazje. Ciekawie prezentują się także zestawy złotych naszyjników w stylu choker z pasującymi bransoletkami.
Zdjęcia i filmy będące częścią kampanii, marka zrealizowała w styczniu tego roku w Barcelonie. Nikt wtedy się nie spodziewał, że za kilka tygodni tak wiele się zmieni. Atak rosyjskich sił na Ukrainę zwrócił oczy wszystkich w stronę cierpiących mieszkańców tego kraju. Także Apart nie mógł i nie został obojętny na ich los, wspierając kwotą 100 000 złotych specjalną zbiórkę SOS UKRAINA organizowaną przez Polską Akcję Humanitarną, której marka jest partnerem strategicznym.
WP Gwiazdy na: