Magdalena Boczarska namawia, by wziąć udział w wyborach. Prawie połowa kobiet nie korzysta z tego przywileju
Magdalena Boczarska przypomniała o smutnej prawdzie. 45 proc. dorosłych Polek nie deklaruje chęci wzięcia udziału w wyborach. A to oznacza, że ktoś dokona wyboru za nie. Aktorka apeluje, by razem zmienić rzeczywistość.
Na instagramowym profilu Magdy Boczarskiej pojawiło się krótkie wideo, które może dać do myślenia. Aktorka mówi na nim:
- Kochane dziewczyny i kobiety badania pokazują, że tylko 55 proc. kobiet w wieku od 18 do 55 lat deklaruje swoją chęć i wolę wzięcia udziału w wyborach, więc mój głos jest skierowany do was, do tych niezdecydowanych 45 proc. Uwierzcie, proszę, że wasz głos ma ogromną moc. Możecie zmienić rzeczywistość. W ostatnich wyborach prezydenckich tylko dwa punkty procentowe zdecydowały o biegu wyborów. Mam nadzieję, że widzimy się 15 października przy urnach. Razem zmieńmy rzeczywistość! To my zdecydujemy o wyniku wyborów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Prawybory w Wieruszowie. "Sygnał wyjątkowo mocny"
Boczarska dodała, że publikowanie takich "odezw" do fanów to instagramowe wyzwanie i nominowała do niego dwie inne artystki - Young Leosię oraz Kasię Sawczuk. - Wiem, że pójdą na wybory - podsumowała.
Na filmie Boczarskiej widać napis "Idę na wybory, bo mój głos ma znaczenie. Twój też".
Aktorka dodała też kilka słów opisu dla tych, którzy nie obejrzą jej nagrania: "Możemy się pięknie różnić, a wciąż jednoczyć w słusznej sprawie. To hasło bardzo ważnej kampanii 'Kobiety na wybory'. Głos każdej z nas ma znaczenie, a jedynie 55 proc. kobiet w wieku 18-55 lat deklaruje, że weźmie udział w wyborach. Mam wielką nadzieję, że to się zmieni. Nie bądźmy obojętne. Do zobaczenia 15 października przy urnach".
Trwa ładowanie wpisu: instagram
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" bierzemy na warsztat "One Piece" Netfliksa, masakrujemy "Ślub od pierwszego wejrzenia" i "Żony Warszawy", a także rozwiązujemy "Problem trzech ciał" i innych nadchodzących ekranizacji. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.