Trwa ładowanie...
25-02-2014 09:17

Reality-show Natalii Siwiec podnosi oglądalność stacji Viva Polska

Reality-show Natalii Siwiec podnosi oglądalność stacji Viva Polska
d4aky8h
d4aky8h

9 lutego 2014 roku wyemitowano pierwszy odcinek reality-show Natalii Siwiec. Enjoy The View <3 Natalia ogląda średnio 93 tysiące telewidzów, podnosząc oglądalność stacji Viva Polska i tym samym zapewniając jej pozycję lidera kanałów dla młodzieży.

Czy program pokazujący prywatne życie Natalii, jej bliskich oraz przyjaciół jest aż tak interesujący?

Z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków programu wyniosła 93 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Największym zainteresowaniem cieszył się drugi odcinek formatu, pokazany 16 lutego br. Oglądało go 135 tys. osób - czytamy w portalu wirtualnemedia.pl.

Czy mamy więc do czynienia z hitem? Oglądaliście program Natalii, co o nim sądzicie?

(fot. Fotografia: Akpa)

d4aky8h
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Wyłączono komentarze

Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.

Redakcja Wirtualnej Polski
d4aky8h

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj