Randkowe parówki Gessler
Chociaż Magda Gessler jest królową polskiej gastronomii i założyła kilka świetnie prosperujących biznesów, to nie wszystkie przetrwały próbę czasu. Bo kiedy ostatnio jedliście parówkę Besos od Gessler? No właśnie. O mięsnych wyrobach było swego czasu bardzo głośno. Pojawiły się na rynku w 2016 r. Magda Gessler reklamowała je jako pyszne, zdrowe, bez konserwantów i według jej autorskiego przepisu. Z powodu dodatku lubczyku, który uznawany jest za afrodyzjak, produkt nazwany został "parówkami randkowymi".
Po dwóch latach projekt upadł. Menadżerka restauratorki przekonywała, że o biznesowej klapie nie można mówić. Według jej zapewnień od początku było to tylko tymczasowe przedsięwzięcie i zarówno Gessler, jak i firma robiąca dla niej parówki, są zadowolone ze współpracy. I nie wykluczają kolejnego wspólnego biznesu w przyszłości.