Trwa ładowanie...

Wieniawa wygryzła Margaret z reklamy. "Julia przyciąga klientów"

Piosenkarka od kilku lat była ambasadorką znanej firmy obuwniczej. "Marka testowała Wieniawę, żeby sprawdzić czy ma potencjał" - zdradza informator WP Gwiazdy.

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

Wieniawa wygryzła Margaret z reklamy. "Julia przyciąga klientów"Źródło: Instagram.com
d28gcie
d28gcie

Julia Wieniawa idzie jak burza. Młoda aktorka realizuje kampanię za kampanią, a nowe propozycje wciąż do niej napływają. Jak udało nam się dowiedzieć, już niebawem znana marka obuwnicza ogłosi, że Wieniawa została ich nową ambasadorką.

- Julka zastąpi Margaret, która reprezentowała markę przez kilka dobrych lat. Współpraca układała się wspaniale, ale przyszedł czas, aby postawić na nowe twarze - zdradza nam osoba z otoczenia gwiazd.

ZOBACZ TAKŻE: Wieniawa zarobi milion w ciągu roku! Gwiazda ma zaledwie 19 lat

Zanim niemiecka firma obuwnicza podpisała kontrakt z 19-letnią aktorką, podjęto współpracę na innych płaszczyznach.

d28gcie

- Początkowo Julka miała zamieszczać posty w mediach społecznościowych. W ten sposób marka testowała, czy Wieniawa ma potencjał i czy na pewno sprawdzi się w roli ambasadorki. Okazało się, że przyciąga klientów - powiedziała w rozmowie z WP Gwiazdy osoba związana z marką.

Z naszych informacji wynika, że negocjacje z Julią Wieniawą zaczynają się od pół miliona. Właśnie tyle otrzymała za reklamę produktu do włosów i lakierów do paznokci. W tym przypadku kwota najprawdopodobniej jest zbliżona.

- Margaret trochę traci na wartości, jeśli chodzi o reklamowanie różnego rodzaju produktów. Nie bez przyczyny w najnowszej kampanii pewnej marki z lakierami do paznokci dołączono do niej Agnieszkę Woźniak-Starak. Firma liczy na to, że dzięki temu podniesie się sprzedaż. W tym duecie marka pokłada duże nadzieje - zdradza nasz informator.

Julia natomiast w ostatnich miesiącach stała się świetnym kąskiem dla reklamodawców. Aktorka jest bardzo aktywna w mediach społecznościowych, gdzie zbudowała sobie wierną grupę odbiorców. Młoda gwiazda inspiruje wiele dziewczyn, które często pytają o to, gdzie kupuje swoje ubrania albo jak dba o świetny wygląd. To nakręca sprzedaż, dlatego chętnych na współpracę z Wieniawą nie brakuje.

d28gcie

Nowa kampania marki obuwniczej ma pojawić się we wrześniu. Jesteście ciekawi efektów?

icon info

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

d28gcie
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d28gcie

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj