Wieniawa wygryzła Margaret z reklamy. "Julia przyciąga klientów"
Piosenkarka od kilku lat była ambasadorką znanej firmy obuwniczej. "Marka testowała Wieniawę, żeby sprawdzić czy ma potencjał" - zdradza informator WP Gwiazdy.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Julia Wieniawa idzie jak burza. Młoda aktorka realizuje kampanię za kampanią, a nowe propozycje wciąż do niej napływają. Jak udało nam się dowiedzieć, już niebawem znana marka obuwnicza ogłosi, że Wieniawa została ich nową ambasadorką.
- Julka zastąpi Margaret, która reprezentowała markę przez kilka dobrych lat. Współpraca układała się wspaniale, ale przyszedł czas, aby postawić na nowe twarze - zdradza nam osoba z otoczenia gwiazd.
ZOBACZ TAKŻE: Wieniawa zarobi milion w ciągu roku! Gwiazda ma zaledwie 19 lat
Zanim niemiecka firma obuwnicza podpisała kontrakt z 19-letnią aktorką, podjęto współpracę na innych płaszczyznach.
- Początkowo Julka miała zamieszczać posty w mediach społecznościowych. W ten sposób marka testowała, czy Wieniawa ma potencjał i czy na pewno sprawdzi się w roli ambasadorki. Okazało się, że przyciąga klientów - powiedziała w rozmowie z WP Gwiazdy osoba związana z marką.
Z naszych informacji wynika, że negocjacje z Julią Wieniawą zaczynają się od pół miliona. Właśnie tyle otrzymała za reklamę produktu do włosów i lakierów do paznokci. W tym przypadku kwota najprawdopodobniej jest zbliżona.
- Margaret trochę traci na wartości, jeśli chodzi o reklamowanie różnego rodzaju produktów. Nie bez przyczyny w najnowszej kampanii pewnej marki z lakierami do paznokci dołączono do niej Agnieszkę Woźniak-Starak. Firma liczy na to, że dzięki temu podniesie się sprzedaż. W tym duecie marka pokłada duże nadzieje - zdradza nasz informator.
Julia natomiast w ostatnich miesiącach stała się świetnym kąskiem dla reklamodawców. Aktorka jest bardzo aktywna w mediach społecznościowych, gdzie zbudowała sobie wierną grupę odbiorców. Młoda gwiazda inspiruje wiele dziewczyn, które często pytają o to, gdzie kupuje swoje ubrania albo jak dba o świetny wygląd. To nakręca sprzedaż, dlatego chętnych na współpracę z Wieniawą nie brakuje.
Nowa kampania marki obuwniczej ma pojawić się we wrześniu. Jesteście ciekawi efektów?
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.