Ewa Chodakowska sprzedaje kostiumy. Fanki mają kilka uwag
Elegancja za duże pieniądze
Trenerka i bizneswoman uwielbia markowe ubrania, również te plażowe. Niedawno wyznała, że różne firmy oferowały jej współpracę - Chodakowska miała być twarzą znanych marek produkujących bikini. Zdecydowała się jednak na zupełnie inny krok i stworzyła własną markę. Nazwała ją MissionSwim. W ofercie znajdują się eleganckie, stylowe kostiumy kąpielowe z wyższej półki. A to oznacza także wysokie ceny.
Od jakiegoś czasu gwiazda fitnessu promuje swoje nowe "dziecko" w mediach społecznościowych. Zamieszcza swoje zdjęcia w kostiumach, dodaje też fotki modelek. Wszystkie są śliczne i smukłe, choć nie tak umięśnione jak gwiazda internetu.
Fankom kostiumy raczej się podobają, ale już co do cen oraz ujęć z modelkami mają uwagi. Jakie? Sprawdźcie.