Czego się nie dotknie, zamienia w złoto
Chodakowska ma mnóstwo pomysłów na rozwój swojego imperium. I wiele zwolenniczek, które kochają wszystko, co trenerka dla nich przygotowuje. Jednak nie wszystkie fani gwiazdy należą do wielbicielek jej nowej marki.
Niektórym nie przypadło do gustu wzornictwo: "Bieda ten strój, nic specjalnego". Stroje są klasyczne, proste, wręcz minimalistyczne, utrzymane w bieli i czerni. Chodakowska na instagramowym profilu marki zapewniała, że kostiumy są wykonane z najlepszych materiałów i zaprojektowane przez specjalistów z branży modowej, dlatego nie będą tanie.
Ceny, które są nieznane, ale wiadomo, że będą wysokie (Chodakowska sama przyznała to w komentarzach), to druga kwestia sporna wśród wielbicielek Ewy.
Na pytanie o cenę trenerka odpowiada: "Premium jak sama marka. Idziemy w global... marka musi być TOP, jakość idzie w parze z ceną". Plusem rozwiązania jest fakt, że część dochodów ma trafić na cele charytatywne.