Oparła się o biurko. Absolutnie nikt na nie nie patrzył
Kardashianka przyciągała wzrok strojem
Kourtney Kardashian, podobnie jak siostry, ma smykałkę do biznesu. Najstarsza z Kardashianek niedawno wystartowała z platformą Poosh, która ma być przewodnikiem dla kobiet, by te żyły swoim najlepszym życiem. Brzmi cudnie. Problem w tym, że sama Kourtney, choć bogata, nie jest wolna od problemów związanych z np. związkami. Czy wobec tego jej złote rady mogą być przydatne? Bez względu na to, jaka jest prawda, Poosh ma już 3,4 mln obserwujących na Instagramie. Sama Kourtney na swoim koncie zgromadziła ich aż 90,5 mln. To się nazywa popularność.
41-latka dobrze wie, co zrobić, by nieco namieszać w mediach społecznościowych. Ostatnio na profilu Poosh pokazała, jak wygląda jej biuro. Tylko czy ktokolwiek naprawdę patrzył na biurko i stylowe fotele?
Raczej nie. Właścicielka firmy pozowała do fotki ubrana w kuszące wdzianko.