Akceptacja bez granic. Ruszyła kampania "Celebrytki chcą być sobą"
[GALERIA]
Sonia Bohosiewicz, Aneta Zając, Ilona Wrońska, Honorata Witańska, Andżelika Kurowska, Natalia Jakuła, Anna Lucińska, Ewa Pacuła, Joanna Derengowska, Dorota Michałowska i Magdalena Antosiewicz przyłączyły się do akcji Bądź sobą po swojemu.
[GALERIA]
Na swoich kanałach społecznościowych w koszulkach z wymownym hashtagiem przekonują, że każda z nas jest najfajniejszą wersją siebie, kiedy nikogo nie udaje i nie podąża ślepo za trendami.
[GALERIA]
W dobie niemożliwych do osiągnięcia ideałów związanych z wyglądem, tak prężnie promowanych przez media producent sprzętu do stylizacji włosów i zarostu zadecydował, że należy przypomnieć kobietom i mężczyznom, o tym, co tak naprawdę jest ważne i co ma wpływ na nich samych.
[GALERIA]
Wszystkie te działania i inicjatywy wynikają z doświadczeń i potrzeb zarówno kobiet jak i mężczyzn, którym marka Remington uważnie się przygląda.
Kampania "Bądź sobą po swojemu” to początek nowej strategii komunikacji. Poza działaniami z zakresu szeroko pojętego marketingu producent chce przeprowadzić akcję CSR pod tym samym hasłem.
[GALERIA]
Zaproszona do projektu Katarzyna Hajduga – trenerka mentalna i coach poprowadzi w kilku miastach w Polsce bezpłatne warsztaty z asertywności wobec obrazowi rzeczywistości w mediach społecznościowych oraz budowania poczucia własnej wartości.
[GALERIA]
Spotkania, na które zapisy ruszą jesienią 2018 roku odbędą się w mniejszych miejscowościach np. Lublinie czy Rzeszowie. .
[GALERIA]
Aby wziąć w nich udział trzeba będzie zarejestrować się poprzez formularz zgłoszeniowy. Ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Finał akcji przewidziany jest na wiosnę 2019 roku