W 2017 r. żona Roberta Lewandowskiego nawiązała współpracę z marką Calzedonia
Żona piłkarza jest ambasadorką włoskiej marki i udowadnia, że sportowa sylwetka może być kobieca i sexy. Zdjęcia są odważne i pokazują sporo nagości.
Ania dumnie prezentuje włoski produkt, jak i doskonale wyrzeźbione ciało
Żona piłkarza fachowo podchodzi do wykonywanej pracy. Niezależnie od tego czy jest to rola osobistej trenerki czy modelki.
Sesja dla Calzedonii była śmiała i ryzykowna
Znana trenerka udowadnia, że wysportowane ciało jest nie tylko zdrowsze ale również kształtne i kobiece. Nas jednak zastanawia, ile prawdziwych kształtów Ani jest na zdjęciach...
Selfie udostępnione na instagramie pokazują więcej krągłości
Normalna, trochę zwariowana, ot zwykła dziewczyna z sąsiedztwa. Za to pokochała ją cała Polska. Od lat udowadnia, że sportowa figura może być kobieca i sexy. Tego nam zabrakło w zdjęciach włoskiej marki.
Popularne marki zdobyłyby większą popularność, gdyby postawiły na naturę
My zdecydowanie wolimy Anię bez phoshopa, a jak wy sądzicie?