Trwa ładowanie...
Materiał Partnera
emily ratajkowski
Materiały Prasowe
03-04-2023 15:12

Brytyjskie media rozpisują się o polskiej kampanii CCC

Marka Jenny Fairy od CCC zaprezentowała w marcu swoją najnowszą kampanię, w której wystąpiła znana modelka Emily Ratajkowski. Kampania wzbudziła szerokie zainteresowanie mediów, w tym brytyjskich tytułów takich jak The Sun i Daily Mail, które łącznie mają średnio około 500 milionów wizyt na stronie miesięcznie.

Materiał Prasowy marki CCC
 Źródło: materiały partnera
d3nkwss
d3nkwss

"31-letnia supermodelka na zdjęciach z najnowszej kolekcji Jenny Fairy wygląda naprawdę rewelacyjnie!" - rozpisują się brytyjskie tabloidy.

Źródło: materiały partnera

Emily Ratajkowski to znana modelka, aktorka i aktywistka społeczna. Zyskała popularność dzięki pracy w branży mody, która przyniosła jej wiele sukcesów, m.in. współpracę z renomowanymi domami mody oraz występy na światowych wybiegach. Ratajkowski jest także ikoną stylu, która inspiruje setki tysięcy osób na całym świecie, a Jej profil na Instagramie obserwuje prawie 30 milionów użytkowników. W styczniu, na zaproszenie CCC, przyleciała do Warszawy, gdzie spędziła kilka dni na planie kampanii marki Jenny Fairy.

To już kolejna światowa gwiazda, która wzięła udział w kampaniach reklamowych CCC. W zeszłych latach do współpracy zaproszono takie międzynarodowe gwiazdy jak ikonę modelingu Amber Valettę, Finna Wolfharda, znanego z serialu Stranger Things, czy Kyle’a MacLachlana – ulubieńca Hollywood, który zasłynął m.in. z serialu Miasteczko Twin Peaks.

Materiał Prasowy marki CCC
d3nkwss
d3nkwss

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj