WP

Chodakowska poszerzy swoje imperium. Chce przejąć wydawanie magazynu "Be Active"

Ewa Chodakowska, podobnie jak Anna Lewandowska, przez lata rozbudowała swój biznes do ogromnych rozmiarów. Zdrowe jedzenie, treningi, kalendarze, a nawet magazyn sygnowany jej nazwiskiem. Jak się okazuje, lubiany przez czytelniczki "Be Active" może zniknąć ze sklepowych półek.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Imperium Chodakowskiej rośnie
Imperium Chodakowskiej rośnie (East News, Fot: East News)
WP

Jak informują "Press" i ‘Wirtualne media”, wydawnictwo Edipress Polska zawiesza z końcem roku wydawanie miesięcznika "Be Active. Dietetyka & Fitness". Ostatni numer ma pojawić się w kioskach w grudniu, od stycznia za to najprawdopodobniej pieczę nad magazynem przejmie firma Ewy Chodakowskiej – Bebio.

– Rzeczywiście będzie zawieszone wydawanie magazynu przez nas od numeru 1/2019 – mówiła "Presserwisowi" Alicja Modzelewska-Warec, dyrektor generalna i członkini zarządu Edipresse Polska. Osoby, które do tej pory pracowały przy magazynie, dostały już propozycję z Edipress Polska, mogą też dalej wydawać pismo w strukturach Bebio.

- Staramy się przejąć wydawanie magazynu "Be Active. Dietetyka & fitness". W tej chwili jesteśmy na etapie ustalania szczegółów, dotyczących płynnego przejęcia i wprowadzenia go na rynek przez Bebio. Magazyn nie zostanie zamknięty – informuje mąż Chodakowskiej, Lefteris Kavoukis.

WP

Nie zostanie zamknięty, ale jak dodaje Kavoukis, na pewno zmieni się jego wygląd i zawartość.

"Be Active" wydawany jest od 2015 roku. Ewa Chodakowska była redaktor naczelną, swoją twarzą promowała magazyn na rynku. Dzięki jej popularności i znajomościom w świecie celebrytów, w sesjach okładkowych brało udział wiele gwiazd: Joanna Krupa, Julia Wieniawa, Barbara Kurdej-Szatan, Agnieszka Woźniak-Starak czy też Maja Włoszczowska.

Zobacz też: Chodakowska broni swoich obozów: "Cena jest przyzwoita jak na polskie warunki"

WP

Dla Chodakowskiej magazyn był kontynuacją jej działalności w sieci – kolejną platformą do dzielenia się informacjami o zdrowym stylu życia. Jak czytamy w "Wirtualnych mediach", magazyn w całym ubiegłym roku sprzedawał się średnio w nieco ponad 37 tys. egzemplarzy. Przejęcie "Be Active" przez Bebio ma być naturalnym krokiem do tego, by wszystkie projekty, w które angażuje się trenerka, były sygnowane przez jej własną firmę.

- Gruntowne zmiany są naturalnym i niezbędnym etapem rozwoju każdego magazynu. Są one potrzebne, żeby zaspokoić zmieniające się potrzeby Czytelniczek i wyznaczać trendy rynkowe. Moim celem jest także znacznie bardziej zaangażować Czytelniczki w tworzenie pisma. Wierzę, że wszystko, co najlepsze dopiero przed nami! - przyznaje Ewa Chodakowska.

WP
WP
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.
WP