Chodakowska poszerzy swoje imperium. Chce przejąć wydawanie magazynu "Be Active"
Ewa Chodakowska, podobnie jak Anna Lewandowska, przez lata rozbudowała swój biznes do ogromnych rozmiarów. Zdrowe jedzenie, treningi, kalendarze, a nawet magazyn sygnowany jej nazwiskiem. Jak się okazuje, lubiany przez czytelniczki "Be Active" może zniknąć ze sklepowych półek.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Jak informują "Press" i ‘Wirtualne media”, wydawnictwo Edipress Polska zawiesza z końcem roku wydawanie miesięcznika "Be Active. Dietetyka & Fitness". Ostatni numer ma pojawić się w kioskach w grudniu, od stycznia za to najprawdopodobniej pieczę nad magazynem przejmie firma Ewy Chodakowskiej – Bebio.
– Rzeczywiście będzie zawieszone wydawanie magazynu przez nas od numeru 1/2019 – mówiła "Presserwisowi" Alicja Modzelewska-Warec, dyrektor generalna i członkini zarządu Edipresse Polska. Osoby, które do tej pory pracowały przy magazynie, dostały już propozycję z Edipress Polska, mogą też dalej wydawać pismo w strukturach Bebio.
- Staramy się przejąć wydawanie magazynu "Be Active. Dietetyka & fitness". W tej chwili jesteśmy na etapie ustalania szczegółów, dotyczących płynnego przejęcia i wprowadzenia go na rynek przez Bebio. Magazyn nie zostanie zamknięty – informuje mąż Chodakowskiej, Lefteris Kavoukis.
Nie zostanie zamknięty, ale jak dodaje Kavoukis, na pewno zmieni się jego wygląd i zawartość.
"Be Active" wydawany jest od 2015 roku. Ewa Chodakowska była redaktor naczelną, swoją twarzą promowała magazyn na rynku. Dzięki jej popularności i znajomościom w świecie celebrytów, w sesjach okładkowych brało udział wiele gwiazd: Joanna Krupa, Julia Wieniawa, Barbara Kurdej-Szatan, Agnieszka Woźniak-Starak czy też Maja Włoszczowska.
Zobacz też: Chodakowska broni swoich obozów: "Cena jest przyzwoita jak na polskie warunki"
Dla Chodakowskiej magazyn był kontynuacją jej działalności w sieci – kolejną platformą do dzielenia się informacjami o zdrowym stylu życia. Jak czytamy w "Wirtualnych mediach", magazyn w całym ubiegłym roku sprzedawał się średnio w nieco ponad 37 tys. egzemplarzy. Przejęcie "Be Active" przez Bebio ma być naturalnym krokiem do tego, by wszystkie projekty, w które angażuje się trenerka, były sygnowane przez jej własną firmę.
- Gruntowne zmiany są naturalnym i niezbędnym etapem rozwoju każdego magazynu. Są one potrzebne, żeby zaspokoić zmieniające się potrzeby Czytelniczek i wyznaczać trendy rynkowe. Moim celem jest także znacznie bardziej zaangażować Czytelniczki w tworzenie pisma. Wierzę, że wszystko, co najlepsze dopiero przed nami! - przyznaje Ewa Chodakowska.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.