Czego się nie dotknie, zamienia w złoto. Rozenek kończy 40 lat
Bez wątpienia jest jedną z największych gwiazd polskiej telewizji. Marki walczą o to, aby wystąpiła w ich kampaniach, a TVN wciąż powierza jej nowe zadania.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Można jej nie lubić, ale trzeba przyznać jedno: Małgorzata Rozenek jest niekwestionowaną gwiazdą. Kiedy w 2012 r. zadebiutowała w programie "Perfekcyjna pani domu", nikt nie spodziewał się, że kilka lat później prezenterka będzie najbardziej rozchwytywaną osobą w polskim show-biznesie.
Dla wielu program o sprzątaniu i podporządkowaniu temu całego życia, wydawał się śmieszny. W sieci krążyło wiele memów wyśmiewających mądrości Magłosi Rozenek, test białej rękawiczki i przyznawanie korony zwyciężczyni danego odcinka. Bo przecież jak wysprzątane na błysk łazienka czy kuchnia mogą poprawić relacje małżeńskie? Jak uporządkowanie wszystkich bibelotów i ubrań pomaga uporządkować życie? Polacy wyśmiewali "perfekcyjność" Rozenek, branża też nie pozostawała obojętna.
- Robienie z kobiety kury domowej jest idiotyczne. A to przyznawanie korony Perfekcyjnej... to absolutny szczyt. Kobiety czekające na wybór pani Rozenek były tak przejęte, jakby miały się dowiedzieć, czy dostaną się na studia. Ta, która wygrywa, wygląda, jakby dostała potrójnego orgazmu - oceniła w jednym z wywiadów Maria Czubaszek.
ZOBACZ TAKŻE: Małgorzata Rozenek wyprawia urodziny. "Prosecco będzie się lało litrami"
Ona jednak się nie poddawała, a wyniki oglądalności mówiły same za siebie. Każdy odcinek przez cztery sezony oglądało średnio ponad milion osób. Nic dziwnego, że TVN jej zaufał i wciąż oferuje kolejne programy, a marki chętnie zapraszały ją do współpracy.
W 2013 r. Rozenek została powierzona kolejna rola - została jurorką programu "Bitwa o dom". Tematem wiodącym było urządzanie mieszkań, a nagrodą główną jeden z apartamentów na warszawskim osiedlu. Widzowie uwielbiali ten program, a gwiazda mogła pokazać się z zupełnie innej strony. Rosnąca popularność z dnia na dzień przynosiła coraz więcej korzyści. Małgorzata w międzyczasie wydała też trzy poradniki: "Perfekcyjna pani domu. Poradnik", "Perfekcyjny ogród. Poradnik" oraz "Perfekcyjny rok z perfekcyjną panią domu".
Stacja TVN dostrzegła w Małgorzacie Rozenek ogromny potencjał. Po pięciu edycjach zakończono emisję formatu "Perfekcyjna pani domu". W zamian prezenterka otrzymała kolejny program - "Piekielny hotel". Była to odpowiedź na "Kuchenne rewolucje", ale gwiazda miała przeprowadzać metamorfozy hoteli. Program zawieszono po jednym sezonie, ale przed Małgosią były kolejne wyzwania.
Rok później, w 2016 r., TVN wystartował z formatem "Projekt Lady". Reality-show do dzisiaj wzbudza mnóstwo kontrowersji. W programie pokazywane są dziewczyny, które prowadzą imprezowy styl życia, ubierają się wyzywająco i często brakuje im wiedzy na temat podstawowych zasad zachowania. Małgorzata Rozenek wraz z mentorkami podejmuje się wyzwania, aby zmienić sposób myślenia uczestniczek i ich podejście do życia. Do tej pory zrealizowano trzy edycje (trzecia właśnie się rozpoczęła). Poprzednie dwie oglądało średnio ok. 2 mln widzów. To bez wątpienia ogromny sukces.
Nie jest tajemnicą, że wiele osób ze świata mediów krytykowało Małgorzatę Rozenek za to, jakie prowadzi programy. Całe szczęście, ona za każdym razem udowadniała, że to jest treść, która interesuje widzów. Gwiazda zawsze podkreślała też, że nigdy nie zgodziłaby się na udział w formacie, którego kompletnie nie czuje.
- Nie podziwiam jej, ale podoba mi się jej głos. To daleka, obca mi filozofia i nie należy zamęczać się nią. Mam wrażenie, że nawet w szpitalach nie ma takiego porządku, jak u Pani Perfekcyjnej. Jak mówiła moja mama, najważniejsze, by ogarnąć rynek - mówił o niej Szymon Majewski.
Tak naprawdę największe "bum" na Rozenek i jej obecnego męża, Radosława Majdana nastąpiło po ich wspólnym udziale w "Azja Express". Małgosia pokazała wówczas, że nie jest sztywną prezenterką, która rozmawia tylko o sprzątaniu i perfekcyjnych manierach. Udowodniła, że ma do siebie dystans, ogromne poczucie humoru, jest przyjacielska, a inni uczestnicy świetnie się z nią dogadywali. Widzowie natomiast czekali na program tylko dlatego, aby zobaczyć, co tym razem Rozenek i Majdan śmiesznego powiedzą. Ich teksty z "Azja Express" stały się już kultowe. "Nie mów do mnie teraz" czy "He is David Beckham and me is Victoria Beckham" pojawiają się już na koszulkach i innych gadżetach. Kiedy Rozenek i Majdan odpadli z show, widzowie byli zawiedzeni.
Władze stacji TVN widząc, jak dużą popularnością cieszy się małżeństwo, postanowiły dać im własny program - "Iron Majdan". Rozenek z mężem jeździli po świecie i wykonywali różne ekstremalne zadania. Pierwsza seria okazała się hitem i pomimo późnej pory emisji (poniedziałki, godz. 22:30), przed telewizorami zasiadały miliony widzów.
Małgosia Rozenek skutecznie odcina kupony od swojej popularności. Występuje w reklamach, pojawiają się przed nią nowe wyzwania telewizyjne, a dodatkowo pracuje jako prowadząca różnego rodzaju eventy. Jak udało nam się dowiedzieć, za jedno wystąpienie gwiazda zgarnia nawet kilkanaście tysięcy złotych.
Wszystkie książki (łącznie jest ich 7), które napisała Rozenek stały się bestsellerami. Wyniki oglądalności i zyski ze sprzedaży publikacji, to najlepszy dowód na to, że gwiazda to prawdziwa żyła złota. Nic dziwnego, że Edward Miszczak wciąż myśli nad nowymi programami dla swojej ulubienicy.
Prawda jest taka, że jaki format by nie został powierzony Małgorzacie, to ona odnajdzie się w nim doskonale. Przede wszystkim dlatego, że jest sobą, wkłada mnóstwo pracy w to, aby wszystko było dopracowane i szanuje swoich współpracowników. Gwiazda Rozenek nie słabnie od ponad 6 lat, a nie jest tajemnicą, że w show-biznesie bardzo ciężko utrzymać zainteresowanie swoją osobą na dłużej. Małgosi świetnie to idzie!
Trzymamy kciuki za dalsze sukcesy, życzymy powodzenia i wszystkiego, co najlepsze z okazji urodzin!
ZOBACZ TAKŻE: Opalona Małgonia gra twarzą w reklamie. Ma talent?
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.