Trwa ładowanie...

Filip Chajzer też stracił kontrakt reklamowy. Podzielił los ojca

Dziennikarz promował jeden z napojów gazowanych. Teraz w kampanii zastąpią go Damian Kordas i Jessica Mercedes.

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

Filip Chajzer też stracił kontrakt reklamowy. Podzielił los ojcaŹródło: East News
d4ahwkd
d4ahwkd

Ostatnio media donosiły o tym, że Zygmunt Chajzer nie będzie dłużej promował proszku do prania. Tym samym prezenter stracił dochód rzędu 150 tys. zł rocznie. Po owocnych 14 latach współpracy firma zdecydowała się zastąpić go Anią Starmach. Ze sporym zastrzykiem gotówki będzie musiał się też pożegnać Filip Chajzer. Producent popularnego napoju gazowanego nie przedłuży umowy z dziennikarzem stacji TVN. Twarzą produktu staną się gwiazdy internetu, takie jak zwycięzca polskiej edycji "MasterChefa" Damian Kordas, czy blogerka modowa Jessica Mercedes.

- W tym roku postawiliśmy na współpracę z rozpoznawalnymi influencerami. Do ekipy Wyzwania Smaku Pepsi dołączył Damian Kordas, zwycięzca IV edycji programu "MasterChef Polska", który będzie szukać smaku tego lata. W specjalnie przygotowanej strefie z konsumentami spotkają się także: Jessica Mercedes, 5 sposobów na, Mandzio oraz Dharni - powiedziała "Super Expressowi" Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej PepsiCo w Europie Centralnej.

Nie wiadomo dokładnie, ile pieniędzy Chajzer inkasował za reklamowanie Pepsi, ale można się domyślać, że jest to dla niego strata aż kilkuset tysięcy złotych. Dziennikarz jednak na pewno sobie poradzi.

d4ahwkd

Uważacie, że gwiazdy internetu to lepszy wybór na ambasadorów marki?

icon info

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

d4ahwkd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4ahwkd

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj