Trwa ładowanie...

Gwiazdy wspierają kampanię Jem Drugie Śniadanie!

Kampania Jem Drugie Śniadanie kolejny już rok przekonuje, że noszenie pudełka z kanapką daje niesamowite korzyści dla zdrowia i samopoczucia. Zaangażowane w kampanię gwiazdy uświadamiają, że jedzenie pięciu posiłków, a w szczególności drugiego śniadania, o którym często zapominamy, jest receptą na dobry humor, bystrość umysłu i świetną sylwetkę.

d3nsurb
d3nsurb

Ambasadorami kampanii Jem Drugie Śniadanie są znani rodzice - Anna Wyszkoni, Dorota Chotecka, Andrzej Krzywy oraz Katarzyna Glinka. Grono miłośników drugiego śniadania stale rośnie. Do kampanii przyłączają się sukcesywnie ambasadorzy honorowi – Kamila Szczawińska, Karolina Malinowska, Aleksandra Szwed. Wszyscy zgodnie przyznają, że drugie śniadanie jest bardzo ważne dla nich oraz ich dzieci.

Twórcy kampanii JEM DRUGIE ŚNIADANIE nie zapominają o dzieciach, które nie mogą liczyć w domu na przygotowany posiłek. Dzięki kampanii wspierany jest program dożywiania dzieci PAJACYK, który stał się partnerem akcji. W połowie lipca zostanie wyemitowany spot, dotyczący problemu niedożywienia w polskich szkołach.

W spocie udział wzięli Dorota Chotecka, Katarzyna Glinka, Karolina Malinowska, Zosia Ślotała, Jerzy Grzechnik, Andrzej Krzywy, Michał Będźmirowski, Malwina Bakalarz, Beata Sadowska, AdBuster oraz Aleksandra Szwed.

Sponsorem i partnerem strategicznym kampanii JEM DRUGIE ŚNIADANIE jest marka Bielmar, partnerem medycznym - Żagiel Med z Lublina.

Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe
d3nsurb
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3nsurb

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj