Wszystko zamieniają w złoto
Są najbardziej wpływową parą w polskim show-biznesie. Reklamodawcy marzą o tym, aby zostali ambasadorami ich produktów, bo wiedzą, że przyciągną klientów i zainteresowanie mediów. Ich medialna wartość została oszacowana na ogromną kwotę!
Ania i Robert Lewandowscy czego się nie dotkną, zamieniają w złoto. Wszyscy wiemy, że sportowiec i trenerka zarabiają ogromne kwoty na projektach, w których biorą udział. Analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” sprawdzili jednak, które z nich bardziej zawładnęło w maju środkami masowego przekazu. Wyceniono też ich medialną wartość.
Podobno ciąża Ani Lewandowskiej mocno przyczyniła się do tego, że media jeszcze bardziej zainteresowały się życiem prywatnym pary. W dniu, kiedy Robert Lewandowski ogłosił, że zostanie tatą, w sieci pojawiła się rekordowa liczba publikacji na ten temat:
- Ciąża Anny Lewandowskiej wywołała w mediach niemałe poruszenie, jednak kiedy 4 maja urodziła się Klara, a Robert opublikował na Instagramie wspólne zdjęcie z córką, od informacji zawrzało. Tego dnia w prasie, radiu i TV oraz internecie ukazało się łącznie aż 2 129 publikacji. Nie mogło się także obejść bez lawiny informacji w mediach społecznościowych – na temat pary sportowców tylko 4 maja odnotowano ponad 5 tys. wpisów - czytamy.
Rozemocjonowana Karolina Malinowska broni Lewandowskiej przed hejterami
Ania popularniejsza od Roberta
Portal zauważył również, że Ania w mediach tradycyjnych (prasa, telewizja i radio) pojawiała się głównie w kontekście sukcesów sportowych męża, to w mediach społecznościowych była zdecydowanie popularniejsza.
Wartość medialna Lewandowskich
Jak ta popularność przekłada się na zarobki? Press-Service obliczył wartość tzw. ekwiwalentu reklamowego. Jest to suma, jaką trzeba by było wydać na publikacje o Lewandowskich, gdyby były one reklamą. Robert Lewandowski jest absolutnym przodownikiem w tej kwestii, ponieważ suma jaką podał portal jest ogromna i wynosi 37 817 496 zł.
Natomiast na informacje publikowane w mediach o Ani przypada kwota prawie o połowę mniejsza - 14 976 613 zł.
Kampanie reklamowe Ani Lewandowskiej
Ania Lewandowska realizuje kilka kampanii reklamowych. Trenerka jest amabsadorką takich marek jak Nike, Calzedonia, Gillete Venus czy Head&Shoulders. Razem z mężem wystąpiła też w reklamie sieci komórkowej T-Mobile oraz banku BZ WBK. Poza tym gwiazda jest prezesem Olimpiad Specjalnych, wydaje książki i płyty DVD, organizuje obozy i grupowe treningi, a także promuje zdrową żywność "Foods by Ann".
Kampanie Roberta Lewandowskiego
Robert Lewandowski ma na swoim koncie również kilka kampanii. Piłkarz jest amabsadorem takich marek jak Head&Shoulders, Huaweii, Vistula, Gilette. Pojawia się też w spotach reklamowych Nike. Dodatkowo Robert Lewandowski inwestuje w nieruchomości, a kilka dni temu pojawiała się informacja, że razem z żoną otworzyli agencję Stor9_.
Lubie Lewandowskich?