Joanna Kulig w kolejnej odsłonie kampanii Reserved. Wygląda zjawiskowo
Joanna Kulig i Jeanne Damas powracają w drugim rozdziale jesiennej kampanii marki Reserved. Bohaterki kampanii, w spontanicznym, surrealistycznym spektaklu wprowadzają nas w nową porę roku.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
W krótkim video bohaterki „Call for dance” nie mają ochoty ani rozmawiać, ani wracać do domu. Odkładając z lekkim znudzeniem słuchawkę, przy dynamicznych dźwiękach francuskiej piosenki zespołu Polo & Pan „Coeur D’artichaut”, rozpoczynają roztańczoną wypowiedź, idealnie oddającą klimat najnowszej kolekcji marki.
Trwa ładowanie wpisu: facebook
Drugi rozdział kampanii polskiej marki luźno nawiązuje do minionych dekad i jest dedykowany kapsule „Retro Fun”. Reserved nie upiera się przy konkretnym dziesięcioleciu. Czerpie po kawałku, przywołując najważniejsze elementy dekad, stawiając na dziewczęcość i kolorowe szaleństwo. Sięganie do stylu retro ma być zabawą, nie obowiązkiem.
Kariera Joanny Kulig nabrała tempa po premierze i sukcesach filmu "Zimna wojna". Rolą aktorki zachwycały się francuskie media, więc nic dziwnego, że marka zaprosiła do kampanii również francuską modelkę Jeanne Damas.
ZOBACZ TAKŻE: Zazdrosna Tamara Arciuch o "Zimnej Wojnie": "Wiadomo, że się tęskni za takim sukcesem dla siebie"
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.