Trwa ładowanie...
d4afldf

Julii Wieniawie kończy się intratny kontrakt reklamowy. "Możemy mówić o przesycie"

Julia Wieniawa w ostatnim czasie miała na swoim koncie kilka intratnych kontraktów reklamowych. Teraz jeden z nich się kończy i nie zostanie przedłużony. Wyjaśnienie może być proste.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Julia Wieniawa nie będzie już reklamować obuwniczej marki
Julia Wieniawa nie będzie już reklamować obuwniczej marki (ONS.pl)
d4afldf

Julia Wieniawa w ciągu kilku ostatnich lat zdążyła zrobić imponującą karierę. Największą sławę przyniósł jej serial „rodzinka.pl”, ale równolegle do aktorskiej rozwija karierę muzyczną. W miarę , jak rosła jej popularność, tym bardziej łakomym kąskiem stawała się dla reklamodawców.

Profity napływały nie tylko z działalności w sieci, choć dzięki zasięgom jej postów, materiały reklamodawców docierały do szerokiego grona odbiorców. Młoda aktorka występuje też w kampaniach i spotach reklamowych, co przynosi konkretne korzyści. Ostatnio jednak wypłynęła informacja, że kończy się jej jeden z bardziej intratnych kontraktów.

- W minionym roku podpisaliśmy z Julią Wieniawą roczny kontrakt, który kończy się w lipcu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej współpracy. W kolejnym sezonie - w Polsce i innych krajach koncernu Deichmann - będziemy realizować kampanię z międzynarodową gwiazdą – powiedział Pudelkowi przedstawiciel PR firmy.

d4afldf

Zobacz wideo: Wieniawa o swojej marce kosmetycznej: "Skoro Kylie Jenner może, to czemu ja nie mogę!"

Choć wyjaśnienie firmy nie powinno dziwić, w sieci wciąż powracają doniesienia, że reklamodawcy myślą o współpracy z gwiazdką mniej chętnie niż na początku. Wyjaśnienie jest proste.

- Mechanizm jest taki, że firmy, podejmując decyzję o propozycji dla gwiazdy, prowadzą wcześniej badania na temat jej rozpoznawalności, a także stopnia sympatii, jaką się cieszy. Rozpoznawalność to jedno, ale chodzi też o odbiór, bo można być rozpoznawalnym w sensie pozytywnym i negatywnym, a firmom zależy na jak najlepszym, pozytywnym wizerunku – wyjaśnił na łamach „Super Expressu” medioznawca Wojciech Szalkiewicz.

d4afldf

Ekspert zaznaczył, że w przypadku podpisywania kontraktów reklamowych liczy się także obciążenie gwiazdy innymi zobowiązaniami. A nie da się ukryć, że Wieniawa należy do grona najbardziej zajętych młodych gwiazd. Ponadto raz po raz w mediach dyskutuje się o tym, że aktorka dyktuje wyjątkowo wysokie stawki. To też nie pozostaje bez znaczenia.

- Gwiazda może żądać zbyt dużo. Jeśli chodzi o życie prywatne, to z zasady udane związki pomagają, ale tutaj możemy też mówić o przesycie – dodał ekspert.

d4afldf

Podziel się opinią

Share

d4afldf

d4afldf