Trwa ładowanie...

Kendall Jenner w reklamie Reserved numerem jeden na YouTube

"Ciao Kendall" to kampania reklamowa dla marki Reserved, w której wystąpiła światowej sławy modelka Kendall Jenner. Okazuje się, że wideo bardzo spodobało się Polakom. Spot ma już ponad 20 mln wyświetleń.

Kendall Jenner w reklamie Reserved numerem jeden na YouTubeŹródło: Materiały prasowe, fot: Reserved
d3swz9d
d3swz9d

Polskie sklepy odzieżowe Reserved z impetem wkroczyły na rynek zagraniczny. Nasza rodzima sieć otworzyła lokale w ponad 16 europejskich państwach. Nic dziwnego, że Reserved stawia na znane twarze w swoich kampaniach reklamowych.

W ostatnim spocie wystąpił Kendall Jenner – modelka, influencerka oraz przyrodnia siostra klanu Kardashianek. W ciekawy filmiku Jenner wciela się w gwiazdę włoskich filmów. Kampania promuje najnowszą kolekcję na sezon jesień-zima 2019/2020. Klip ma już na YouTube ponad 20 mln wyświetleń. Dzięki takiej popularności reklama znalazła się na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Oznacza to, że spot "Ciao Kendall" był najchętniej oglądanym klipem w październiku.

Na podium znalazła się również reklama Samsunga, Pracuj.pl oraz Biedronki.

Obejrzyj reklamę Reserved z Kendall Jenner:

d3swz9d
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3swz9d

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj