Kontrakty reklamowe to żyła złota. Gwiazdy zarabiają na nich krocie
Jeszcze kilka lat temu dziennikarze i aktorzy stronili od występów w reklamie. Jednak w miarę, jak zmieniał się i show-biznes, i rynek, znani coraz chętniej zaczęli pojawiać się w spotach i kampaniach. Trudno się dziwić, zwyczajnie się to opłaca!
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Nie da się ukryć, że kontrakt reklamowy to nie tylko szybkie, ale przede wszystkim naprawdę duże pieniądze. Nigdzie nie zarobi się tyle w tak krótkim czasie, co w reklamie.
Liderką w zestawieniu, jakie podał "Super Express", jest Martyna Wojciechowska. Według wyliczeń tabloidu, każda z kampanii, w której bierze udział dziennikarka, jest wyceniana na ok. 500 tys. zł. A biorąc pod uwagę, że reklamuje biżuterię, operatora sieci komórkowej, szampon, a nawet wodę może mieć nawet do 2 mln zł.
Tuż za nią uplasował się jej kolega ze stacji, Kuba Wojewódzki. Prezenter za reklamowanie sieci komórkowej, napoju, a także marki telefonów wzbogacił się podobno o milion zł. Na trzecim miejscu znalazła się zaś Małgorzata Kożuchowska, która za kampanie m.in. kosmetyków, biżuterii i centrum handlowego miała zarobić, jak ustalił tabloid, ok. 750 tys. zł. Małgorzata Socha z kolei za reklamy biżuterii, mebli i kosmetyków zgarnęła ok. 700 tys. zł.
Wielką piątkę w zestawieniu "Super Expressu" zamykają ex equo Maciej Musiał i Julia Wieniawa. Trzy lata temu aktor podpisał kontrakt z marką lodów, dzięki czemu wzbogacił się o 250 tys. zł. Teraz, kiedy jego rozpoznawalność znacznie wzrosła, zainteresowali się nim jeszcze więksi reklamodawcy. Za udział w kampaniach banku i fast foodu na konto aktora trafiło ok. 450 tys. zł.
Podobna kwota trafiła na konto Julii Winiawy. Aktorka cieszy się dużym zainteresowaniem reklamodawców, ale jest obecnie najdroższą gwiazdą młodego pokolenia. - Jest świeżą twarzą na rynku show-biznesowym, jest wiarygodna, piękna i na topie - tłumaczyła w rozmowie z WP osoba z otoczenia Wieniawy.
Warto dodać, że to nie wszystkie "gorące" nazwiska, jakie są łakomym kąskiem dla reklamodawców. Wciąż chętnie angażowane są Małgorzata Rozenek-Majdan, Joanna Krupa oraz Margaret.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.