Trwa ładowanie...

Kontrakty reklamowe to żyła złota. Gwiazdy zarabiają na nich krocie

Jeszcze kilka lat temu dziennikarze i aktorzy stronili od występów w reklamie. Jednak w miarę, jak zmieniał się i show-biznes, i rynek, znani coraz chętniej zaczęli pojawiać się w spotach i kampaniach. Trudno się dziwić, zwyczajnie się to opłaca!

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

Kontrakty reklamowe to żyła złota. Gwiazdy zarabiają na nich krocieŹródło: AKPA
d4cw8bd
d4cw8bd

Nie da się ukryć, że kontrakt reklamowy to nie tylko szybkie, ale przede wszystkim naprawdę duże pieniądze. Nigdzie nie zarobi się tyle w tak krótkim czasie, co w reklamie.

Liderką w zestawieniu, jakie podał "Super Express", jest Martyna Wojciechowska. Według wyliczeń tabloidu, każda z kampanii, w której bierze udział dziennikarka, jest wyceniana na ok. 500 tys. zł. A biorąc pod uwagę, że reklamuje biżuterię, operatora sieci komórkowej, szampon, a nawet wodę może mieć nawet do 2 mln zł.

Tuż za nią uplasował się jej kolega ze stacji, Kuba Wojewódzki. Prezenter za reklamowanie sieci komórkowej, napoju, a także marki telefonów wzbogacił się podobno o milion zł. Na trzecim miejscu znalazła się zaś Małgorzata Kożuchowska, która za kampanie m.in. kosmetyków, biżuterii i centrum handlowego miała zarobić, jak ustalił tabloid, ok. 750 tys. zł. Małgorzata Socha z kolei za reklamy biżuterii, mebli i kosmetyków zgarnęła ok. 700 tys. zł.

Wielką piątkę w zestawieniu "Super Expressu" zamykają ex equo Maciej Musiał i Julia Wieniawa. Trzy lata temu aktor podpisał kontrakt z marką lodów, dzięki czemu wzbogacił się o 250 tys. zł. Teraz, kiedy jego rozpoznawalność znacznie wzrosła, zainteresowali się nim jeszcze więksi reklamodawcy. Za udział w kampaniach banku i fast foodu na konto aktora trafiło ok. 450 tys. zł.

Podobna kwota trafiła na konto Julii Winiawy. Aktorka cieszy się dużym zainteresowaniem reklamodawców, ale jest obecnie najdroższą gwiazdą młodego pokolenia. - Jest świeżą twarzą na rynku show-biznesowym, jest wiarygodna, piękna i na topie - tłumaczyła w rozmowie z WP osoba z otoczenia Wieniawy.

d4cw8bd

Warto dodać, że to nie wszystkie "gorące" nazwiska, jakie są łakomym kąskiem dla reklamodawców. Wciąż chętnie angażowane są Małgorzata Rozenek-Majdan, Joanna Krupa oraz Margaret.

icon info

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

d4cw8bd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4cw8bd

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj