Trwa ładowanie...

Królowe reklam w polskim show-biznesie. "Zainwestowane pieniądze zwracają nam się czterokrotnie"

Stawki za promowanie różnego rodzaju kosmetyków czy ubrań są bardzo wysokie.

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

Królowe reklam w polskim show-biznesie. "Zainwestowane pieniądze zwracają nam się czterokrotnie"Źródło: ONS.pl
d28gcie
d28gcie

Margaret, Natalia Siwiec i Julia Wieniawa na swoim koncie mają już kilka kampanii reklamowych. Nie jest tajemnicą, że dzięki lukratywnym kontraktom zarobiły miliony. Stawki, które otrzymują za promocję produktów opiewają na kilkadziesiąt tysięcy złotych, ale marki chętnie inwestują tak duże pieniądze w znane nazwiska. Zysk jest kilkukrotnie wyższy niż wydatki związane z kampanią.

Okazuje się, że królową na rynku reklamowym jest Margaret. Umówmy się, że piosenkarka nie tworzy piosenek zapadających w pamięci na długo ani takich, które utrzymują się na listach przebojów tygodniami. Owszem, Margaret nagrała kilka piosenek na światowym poziomie, ale nie zapracowała nimi na miano artystki. Prawda jest taka, że głównym źródłem dochodu młodej wokalistki są reklamy.

Gwiazda zachęcała już do kupowania napojów gazowanych, lakierów do paznokci, a teraz także piwa bezalkoholowego. Od czterech lat reklamuje też jedną ze znanych sieci komórkowych, a także niemiecką markę obuwniczą.

- Margaret jest wzorem do naśladowania dla młodego pokolenia. Utalentowana i odważna, wykorzystuje swoje atuty nie bojąc się nieprzychylnych opinii. Jest po prostu sobą. To właśnie doceniają marki z nią współpracujące. Produkty, które pokazuje używając swojego wizerunku naturalnie wpisują się w jej twórczość i charakter. Dociera do młodej grupy docelowej dając inspiracje, jak się ubrać, pomalować czy jakich perfum użyć, aby czuć się pewnie, jak gwiazda. Wizerunek, jaki kreuje Margaret jest przyjazny w odbiorze i tak też chciałyby kojarzyć się marki, które reklamuje. Dzięki temu, że wokalistka pojawia się w kampaniach marek sieciowych jak Deichmann, pokazuje że można wyglądać jak gwiazda nie posiadając wielkich budżetów i sztabu stylistów. Wielka moda staje się bardziej dostępna - zdradza nam Malwina Orfin z Pomada Fashion Office.

d28gcie

Za każdy podpisany kontrakt Margaret zgarnia niemałe pieniądze. Jak udało nam się dowiedzieć, za kampanię lakierów do paznokci wokalistka otrzymuje wynagrodzenie w wysokości ok. 200 tys. zł. Przypomnijmy tylko, że wokalistka wystąpiła już w trzech kampaniach marki. Do tego wszystkiego dochodzi 200 tys. zł za reklamowanie napoju gazowanego, 75 tys. zł za promowanie sklepu z ubraniami i 100 tys. zł za kosmetyki do makijażu. W ciągu trzech lat swojej działalności reklamowej 26-latka zarobiła ok. 3 mln złotych.

Oczywiście w tych wyliczeniach zostały pominięte pieniądze, które Margaret uzyskuje z tantiem czy za udział w programach telewizyjnych.

Drugą gwiazdą, która przynosi ogromne zyski reklamodawcom jest Natalia Siwiec. Kiedy wejdziemy na jej profil na Instagramie, zobaczymy, że gwiazda, w co drugim poście lokuje jakieś produkty. *Począwszy od kosmetyków przez produkty dla dzieci, a skończywszy na suplementach diety i ubraniach. Za każdy z takich postów gwiazda otrzymuje od 3 do 8 tys. zł, co w miesiącu może przynieść jej zysk w wysokości kilkudziesięciu tysięcy złotych. *

Natalia Siwiec Instagram.com
Natalia Siwiec Źródło: Instagram.com

W ostatnim czasie modelka wystąpiła też w kampaniach lakierów do paznokci znanej marki. Okazuje się, że dla firmy był to strzał w dziesiątkę.

d28gcie

- Pieniądze zainwestowane w Natalię Siwiec zwróciły nam się czterokrotnie. Moim zdaniem lepiej wybrać gwiazdę, która ma większe wymagania finansowe, ale sprzeda nasze produkty niż zapłacić mniej za kampanię i nie mieć pewności, czy reklama chwyci - zdradza nam osoba z branży reklamowej.

Gwiazda występuje też w kampanii popularnej marki sprzedającej sukienki. Jej kontrakt opiewa na kilkanaście tysięcy złotych. Należy również pamiętać o tym, że Siwiec reklamuje bieliznę i stroje kąpielowe, dzięki czemu na jej konto wpłynęły wcale niemałe pieniądze. Jak udało nam się dowiedzieć, modelka inspiruje wiele kobiet, dlatego jest atrakcyjna dla reklamodawców.

- Kobiety chcą być takie jak Natalia. Ona jest wiarygodna, szczera i piękna, a Polki naśladują jej styl. To recepta na sukces - zdradza nam osoba współpracująca z gwiazdą.

ONS.pl
Źródło: ONS.pl

Liderką jeśli chodzi o zarobki w branży reklamowej jest Julia Wieniawa. Choć ma dopiero 19 lat, to na jej koncie znajdują się już miliony. Jak już wcześniej pisaliśmy, negocjacje z aktorką zaczynają się od pół miliona. Młoda gwiazda właśnie tyle dostała za reklamowanie produktów do włosów i lakierów do paznokci. Poza tym podobnie jak Natalia Siwiec, na swoim profilu na Instagramie zamieszcza posty sponsorowane, na których możemy zobaczyć produkty różnych marek. I uwierzcie nam, że Julka nie robi tego za darmo, choć wielu wciąż tak myśli. Za jeden post np. z butami popularnej marki trzeba zapłacić jej kilka tysięcy złotych.

d28gcie

- Julka jest szczera i prawdziwa. Świetnie się z nią pracuje, a poza tym ma zasięgi. Obecnie to jeden z najważniejszych wyznaczników w kwestii wyboru gwiazdy do kampanii - zdradza nam osoba z agencji PR.

Wieniawa jest obecnie jednym z najgorętszych nazwisk, jeśli chodzi o polski show-biznes. Nie dość, że jest piękna, to jeszcze zdolna i wie, jak sprzedać produkt. Ona ma tę moc!

ZOBACZ TAKŻE: Siwiec: "Nie jestem po to, żeby innym ludziom coś udowadniać"

icon info

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

d28gcie
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d28gcie

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj