Mistrzyni drugiego planu
Kuba Wojewódzki należy do grona gwiazd, które są bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Samozwańczy król TVN-u chętnie pokazuje swoje życie prywatne i zawodowe. Często udostępnia zdjęcia półnagich kobiet i reklamuje rozmaite produkty jak rasowy influencer.
Wojewódzki doskonale zdaje sobie sprawę, że wpis sponsorowany trafi do większej liczby osób, gdy w kadrze pojawi się piękna, młoda, skąpo ubrana kobieta.
Ostatnio powtórzył taki schemat, robiąc sponsorowane selfie z półnagą kobietą w tle. Polubienia posypały się w tysiącach, a wraz z nimi złośliwe komentarze w stylu: "Świetna kompozycja, choć zamieniłbym postacie na planie".
Selfie dla sponsora
Wojewódzki posiadający 1,3 mln obserwujących na Instagramie nawet nie musi się specjalnie wysilać, by wypromować jakiś produkt od sponsora. Wystarczy, że wrzuci zdjęcie na profil, a dzięki zasięgom, dostanie mnóstwo "lajków".
W swój najnowszy wpis z reklamą gadżetu do wybielania zębów włożył nieco więcej wysiłku, bo oprócz wymownego selfie z "mistrzynią drugiego planu", dopisał zabawne (a dla niektórych zapewne kontrowersyjne) porównanie.
"Kobiety i muzyka Milesa Davisa mają dużo wspólnego. Są namiętne, tajemnicze i zmysłowe. Jedno ich różni. On cudownie potrafi operować ciszą..." – napisał Wojewódzki pod zdjęciem, na którym kobieta za jego plecami leży na sofie i zapewne słucha legendarnego jazzmana.
Ważne, żeby mówili
Kuba Wojewódzki zdobył największą popularność jako samozwańczy król TVN-u, na którego antenie prowadzi swój talk show. Ale to nie jedyne źródło utrzymania dziennikarza. Oprócz tego reklamuje sporo marek na swoich profilach w mediach społecznościowych oraz jest współwłaścicielem sieci restauracji. Wciąż jednak nie rezygnuje z innego rodzaju aktywności dziennikarskiej.
Jego popularne konto na Instagramie to prawdziwy słup reklamowy. Wojewódzki jest w stanie wypromować absolutnie wszystko. I choć nie zawsze przysparza mu to nowych fanów, to ważne, że o nim mówią.