Kubica jest wart milion złotych!
None
Robert Kubica
Według badań przeprowadzonych przez firmę Pentagon Research dla serwisu mediarun.pl najcenniejszym polskim sportowcem dla reklamodawców jest Robert Kubica. Wart jest okrągły milion!
Robert Kubica
Podobno ta twarz to strzał w dziesiątkę, jeśli chodzi o marki związane z motoryzacją.
Robert Kubica
Jednak trzeba powstrzymać galop reklamodawców do mistrza kierownicy. Robert nie ma pełnej swobody w dobieraniu projektów, w których chce wziąć udział.
Robert Kubica
Nie pozwalają mu na to inne umowy. Kierowcy F1 mają zobowiązania sponsorskie wobec firm wspierających zespoły, w których startują - powiedział mediarun.pl Grzegorz Kita z firmy Sport Managment Polska.
Marcin Gortat
Na drugim miejscu zestawienia przedstawianego przez serwis znalazł się Marcin Gortat - polski koszykarz w NBA. Podobno jego stawki za udział w reklamie mogą sięgać nawet 800 tysięcy! Gortat kojarzy się z ambicją, pracowitością i efektownością. Mógłby promować telefonię komórkową lub produkty elektroniczne - powiedział Michał Gradzik z Pentagon Research.
Adam Małysz
"Małyszomania" minęła już kilka lat temu, dlatego Adam może liczyć na "jedyne" 400 tysięcy za udział w reklamie. Chociaż wydaje się, że Małysz powinien mieć już dość występowania w reklamówkach, bo swoją twarzą i nazwiskiem promował już chyba każdy możliwy produkt!
Adam Małysz
Doszło nawet do tego, że jego mama reklamowała serki. Na ten sam pomysł wpadła również mama Otylii Jędrzejczak.
Krzysztof Hołowczyc
W tym zestawieniu nie zabrakło superprzystojnego kierowcy rajdowego. Jego stawka według zestawienia podanego przez serwis to 350 tysięcy złotych.