Małgorzata Kożuchowska wkręciła Tomasza Karolaka do reklamy
Tomasz Karolak może mieć powody do radości. Małgorzata Kożuchowska załatwiła mu właśnie udział w świątecznej kampanii reklamowej marki Avon, której sama jest twarzą.
Kożuchowska nigdy nie narzekała na brak propozycji reklamowych. Od jakiegoś czasu aktorka jest twarzą i ambasadorką marki Avon. Jakiś czas temu pojawił się pomysł, by w najbliższej kampanii wystąpił Karolak. Ostateczną decyzję miała jednak podjąć aktorka.
- Małgosia nie zgodziłaby się na współpracę z każdym, ale towarzystwo Tomka akurat uwielbia. Była tak zachwycona, że nawet forsowała tę koncepcję na kolejnych spotkaniach z marką, no i się udało - zdradził informator "Faktu".
ZOBACZ TEŻ: Kożuchowska namawia Karolaka, by wrócił do Kołakowskiej. Znów jej posłucha?
Warto dodać, że niedawno w mediach pojawiły się informacje mówiące o tym, że serial "Rodzinka.pl", w którym para aktorów gra główne role, miałby zniknąć z anteny TVP.
- Niektórzy ludzie z Woronicza uważają, że przez niekonwencjonalny model życia Tomasza Karolaka, jego bohater traci na wiarygodności. Trwają prace nad nowymi produkcjami, nie jest więc wykluczone, że emitowany obecnie sezon "Rodzinki.pl" będzie ostatnim - mogliśmy przeczytać w "Dobrym Tygodniu".
Ostatecznie serial został uratowany. Ciekawe czy i w tym przypadku interweniowała Kożuchowska?