Małgorzata Kożuchowska została klientką Lewandowskiego. Chce skończyć z ciepłym wizerunkiem
Aktorka zakończyła współpracę z wieloletnią stylistką i zaczęła korzystać z usług agencji marketingowej, której współwłaścicielem jest sam Robert Lewandowski. Jak powiedziała gwiazda, miała ochotę zmienić wizerunek ciepłej Matki Polki.
Stor9, bo tak nazywa się agencja rozpoczęła swoją działalność na początku 2018 r. i uczestniczyła w tworzeniu wizerunku samych Lewandowskich. Po sukcesach kampanii reklamowych w których para brała udział zaczęli rozszerzać pole działania. Jedną z gwiazd, która przyłączyła się do Stor9 jest Kożuchowska.
- Lubię wyzwania i nowości. Nie jestem przywiązana do metek, które są mi przylepiane. Zawsze byłam otwarta na zmiany. Moja współpraca z Gabrysią Piekarniak dobiegła końca, mimo że nadal się przyjaźnimy. Chciałam po prostu wyruszyć w nową drogę.
Najwyraźniej efekty powoli przynoszą rezultaty. Po filmie Patryka Vegi, "Plagi Breslau”, dołączyła do obsady kryminału z wątkami biograficznymi o polskim raperze, "Proceder". Wcieliła się tam w postać "Łysej”, kobiety o mocnym charakterze.
Aktorka, która wkrótce będzie obchodzić 48 urodziny postanowiła zerwać z wizerunkiem, do którego przyzwyczaili się widzowie. Pierwszym krokiem było odejście z "M jak miłość", ale za tym nie poszły propozycje. Wciąż grała w "Rodzince.pl” czy w "Drugiej szansie”, gdzie kontynuowała swój wkład w wizerunek sympatycznej "dziewczyny z sąsiedztwa", skorej do poświęceń.
- Mówiłam o tym, że chcę wyzwań, ale mówienie o tym nie przynosiło skutku. Najwyraźniej robienie rzeczy przynosi więcej konkretnych rezultatów - przyznała.