Małgorzata Kożuchowska została klientką Lewandowskiego. Chce skończyć z ciepłym wizerunkiem
Aktorka zakończyła współpracę z wieloletnią stylistką i zaczęła korzystać z usług agencji marketingowej, której współwłaścicielem jest sam Robert Lewandowski. Jak powiedziała gwiazda, miała ochotę zmienić wizerunek ciepłej Matki Polki.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Stor9, bo tak nazywa się agencja rozpoczęła swoją działalność na początku 2018 r. i uczestniczyła w tworzeniu wizerunku samych Lewandowskich. Po sukcesach kampanii reklamowych w których para brała udział zaczęli rozszerzać pole działania. Jedną z gwiazd, która przyłączyła się do Stor9 jest Kożuchowska.
- Lubię wyzwania i nowości. Nie jestem przywiązana do metek, które są mi przylepiane. Zawsze byłam otwarta na zmiany. Moja współpraca z Gabrysią Piekarniak dobiegła końca, mimo że nadal się przyjaźnimy. Chciałam po prostu wyruszyć w nową drogę.
Najwyraźniej efekty powoli przynoszą rezultaty. Po filmie Patryka Vegi, "Plagi Breslau”, dołączyła do obsady kryminału z wątkami biograficznymi o polskim raperze, "Proceder". Wcieliła się tam w postać "Łysej”, kobiety o mocnym charakterze.
Aktorka, która wkrótce będzie obchodzić 48 urodziny postanowiła zerwać z wizerunkiem, do którego przyzwyczaili się widzowie. Pierwszym krokiem było odejście z "M jak miłość", ale za tym nie poszły propozycje. Wciąż grała w "Rodzince.pl” czy w "Drugiej szansie”, gdzie kontynuowała swój wkład w wizerunek sympatycznej "dziewczyny z sąsiedztwa", skorej do poświęceń.
- Mówiłam o tym, że chcę wyzwań, ale mówienie o tym nie przynosiło skutku. Najwyraźniej robienie rzeczy przynosi więcej konkretnych rezultatów - przyznała.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.