Marta Manowska dostała nową pracę. Szykuje się do nowej kampanii
Marta Manowska ma wyjątkowe podejście do osób starszych, co docenili nie tylko widzowie, ale również producenci. Prezenterka wystąpi także w kampanii społecznej skierowanej do seniorów.
Marta Manowska zyskała wielką popularność, prowadząc program "Rolnik szuka żony", który w sezonie jesień 2019 doczekał się szóstej edycji. Publiczność wyjątkowo doceniła zdolność prezenterki do szczerej rozmowy ze starszymi osobami.
Nic dziwnego, że producenci "Sanatorium miłości" to Marcie Manowskiej powierzyli funkcję prowadzącej program. Właśnie kończą się zdjęcia do drugiej edycji kręconej w Ustroniu w Bieszczadach. Manowska wciąż pamięta o swoich najbliższych z pierwszej odsłony "Sanatorium miłości". "Mam was w sercu, jesteście ze mną!" - powiedziała w jednym z filmów, który zadedykowała byłym uczestnikom programu TVP1.
Teraz Marta Manowska będzie mogła się wykazać jeszcze bardziej, ponieważ właśnie podpisała intratny kontrakt. Jeden z pracowników TVP wprost powiedział Rewii:
- Marta została ambasadorką kampanii, która ma zachęcać seniorów, aby korzystali jak najczęściej z internetu. Mieliby składać w ten sposób dokumenty i posługiwać się e-podpisem – zdradziła osoba z otoczenia Marty Manowskiej.
To szczególny zaszczyt dla dziennikarki, która została doceniona przez TVP tuż po wyborach. W międzyczasie prezenterka musi się przygotowywać do pierwszej polskiej edycji "The Voice Senior", która startuje już za dwa miesiące.
Trwa ładowanie wpisu: instagram
Trzeba przyznać, że Marta ma wyjątkowo kojący głos. Sama również powiedziała, że chętnie rozmawia ze starszymi osobami:
- Mam ogromny szacunek do starszych ludzi, bardzo ich lubię. Doceniam ich doświadczenie, a u panów mądrość i niewymuszoną swobodę, elegancję i emfazę – przyznała w jednym z wywiadów.
W takim razie trzymamy kciuki za kampanię skierowaną do seniorów, jak i każdy projekt z jej udziałem. Wy również?
Trwa ładowanie wpisu: instagram