Nowy biznes Magdy Gessler. Restauratorka inwestuje w dżemy i soki
W miarę jedzenia apetyt rośnie. Doskonale wie o tym słynna restauratorka, która poczuła wiatr w bujnych włosach. Gwiazda TVN wciąż odcina kupony od popularności i inwestuje w nowe biznesy. Jej imperium stale rośnie.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Najsłynniejsza polska restauratorka jest właścicielką 14 restauracji i kawiarni. "Ale Gloria", "U Fukiera", "Gar", "Polka", "Słodko... Słony", "Zielnik" to tylko kilka sztandarowych lokali gwiazdy. W tych miejscach gościły setki znanych osób, ludzie świata polityki, gwiazdy kina światowego oraz koronowane głowy. Niedawno Gessler pochwaliła się, że otwiera restaurację w Toronto. Magda regularnie angażuje się również w nowe projekty, które sygnuje swoją twarzą. Właśnie pochwaliła się na Facebooku, że wprowadziła na rynek naturalne dżemy i soki.
Trwa ładowanie wpisu: facebook
Uwagę zwracają przede wszystkim dość wysokie stawki - znacznie przewyższają kwoty, które należy zapłacić za podobne produkty. Słoiczek konfitur kosztuje 15 zł, a butelka syropu prawie 25 zł. Ciekawe, czy "Salon Smaków Magdy Gessler" jest wart swojej ceny? Gwiazda TVN ma już na swoim koncie uruchomienie linii produktów spożywczych o wdzięcznej nazwie "Besos", a jej flagowym smakołykiem okazały się parówki "randkowe" z... lubczykiem.
Gessler często organizuje również pokazy, podczas których gotuje. Jedna godzina to koszt rzędu 30 tys. zł. Właścicielka najsłynniejszych loków w Polsce wykorzystuje też swoje zdolności artystyczne. Jakiś czas temu przygotowała nawet projekty ubrań dla siebie i kobiet, które noszą rozmiary większe niż 38.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.