O nich piszą najczęściej!
None
Katarzyna Cichopek, Marcin Hakiel
Chociaż gwiazdy twierdzą, że męczy ich ciągłe zainteresowanie mediów, to jednak nie powinny narzekać. Każdy artykuł na ich temat to darmowa reklama, za którą normalnie musiałyby słono zapłacić!
Tygodnik Życie na gorąco przedstawia wyniki badań firmy Press Service Monitoring Mediów, która sprawdziła, jaka gwiazda zajęła najwięcej miejsca w prasie od lipca do września tego roku. Zobacz cały ranking!
Cezary Pazura - 8. miejsce
Jego ślub z o wiele młodszą Edytą Zając był prawdziwą sensacją. Potem wiele zainteresowania wzbudziły narodziny ich córki Amelki. Nie dziwi zatem taka duża ilość artykułów na temat aktora. Miejsce, jakie te artykuły zajęły w prasie, wyceniono na 11,2 mln zł!
Kuba Wojewódzki - 7. miejsce
Media co i rusz cytują jego złośliwe komentarze i kontrowersyjne sądy. A showman zdaje się uwielbiać to zamieszanie wokół siebie! 12,6 milionów - tyle musiałby zapłacić za powierzchnię reklamową równą miejscu, jakie zajęły materiały na jego temat w gazetach!
Katarzyna Cichopek - 6. miejsce
13,6 mln zł - tyle musiałaby zapłacić za reklamę. Ale nie było takiej potrzeby, bo miała ją za darmo. W mediach pojawiała się częściej niż Pazura czy Wojewódzki.
Borys Szyc - 5. miejsce
To zaskakujące, ale aktor pojawiał się w mediach częściej niż gwiazdka M jak Miłość. Jego popularność w mediach została wyceniona na 14,5 mln zł.
Maryla Rodowicz - 4. miejsce
Oto bardzo rzadki przykład gwiazdy, o której wiele się pisze, mimo tego, iż nie uczestniczy ona w żadnym skandalu, ani nie sprzedaje swojego życia osobistego! Jak podaje Życie na gorąco, jej obecność w prasie można przeliczyć na kwotę 14,6 mln zł!
Krystyna Janda - 3. miejsce
Stroni od skandali i kontrowersyjnych zachowań, przeciwnie, poświęca swój czas niemal wyłącznie ciężkiej pracy aktorskiej i reżyserskiej, więc wydawałoby się, że nie jest "atrakcyjnym" bohaterem - czytamy w tygodniku. Jednak w zestawieniu Press Service Monitoring Mediów znajduje się na podium!
Edyta Górniak - 2. miejsce
To, że nie wydała nowej płyty, nie ma żadnego znaczenia! Dla mediów liczy się to, że rozstała się z mężem i nie miała nic przeciwko temu, aby wszyscy poznali intymne szczegóły jej związku.
Edyta Górniak - 2. miejsce
Edyta Górniak pojawiła się w ciągu lata na 70 okładkach prasowych - dowiadujemy się z Życia na gorąco. Gdyby tę powierzchnię i pozostałe strony magazynów, na których umieszczono publikacje o Górniak, potraktować jako miejsce na reklamę, to kosztowałoby ono niemal 23 miliony złotych!
Doda - 1. miejsce
Nie mogło być inaczej! Najczęstszym gościem w polskiej prasie od lipca do września była właśnie Doda!
Doda - 1. miejsce
Gdyby musiała zapłacić za powierzchnię, którą zajęły materiały w prasie na jej temat, tyle, ile płaci się za reklamę, wydałaby 38,6 miliona zł - podaje tygodnik. Doda bardzo dobrze o tym wie i stara się żyć w zgodzie z kolorowymi pismami. Jednak zna swoją wartość i sama kiedyś stwierdziła, że także media zarabiają dzięki niej miliony!