Paulla i firma Pszczółka tej wiosny promują pozytywne spojrzenie na świat
Będzie o nich głośno - marka SYMPATIE, należąca do Fabryki Cukierków Pszczółka, w ramach kampanii promocyjnej - czekoladowych pralin Sympatie - przypomina w lekkim utworze "Weź to na słodko", że na zegarze naszego czasu jest tylko jedno słowo: teraz.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Szans w życiu mamy wiele, ale życie jest tylko jedno i od nas zależy, czy udekorujemy je według własnych inspiracji.
Do współpracy marka czekoladowe Sympatie zaprosiła Paullę - piosenkarkę oraz Tomasza Luberta - kompozytora i producenta muzycznego. Dla fanów marki zostały przygotowane interesujące konkursy. Pierwszy z nich rozpocznie się już na początku kwietnia, a jego laureaci będą mogli spotkać się z gwiazdami w swoim domu. Już wkrótce do wygrania będzie prywatny koncert Paulli oraz zestawy słodyczy.
Hasło kampanii "Jak słodko" pokazuje, że dzięki pozytywnemu spojrzeniu na otaczający nas świat - możemy odmienić nasze życie.
Czekoladowe praliny Sympatie to słodkie chwile, dzięki którym zapominamy o problemach i troskach.
W dniu kobiet odbyła się uroczysta premiera utworu "Weź to na słodko" w sali im. Agnieszki Osieckiej w Polskim Radiu.
Internauci już wkrótce będą mogli zapoznać się z utworem w sieci.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.