Ranking: na te telewizyjne show czekaliście!
None
Miejsce 1. "The Voice of Poland" - 1539 publikacji
Specjalnie dla was sprawdziliśmy, które telewizyjne show cieszyły się w sierpniu największą popularnością w sieci. Sprawdźcie, o których programach internauci chcieli czytać, a o których nie! Raport opracowała firma Newspoint, monitorująca ponad 5 tys. polskich portali oraz ponad 3 mln źródeł w social media.
Zdecydowanym liderem rankingu telewizyjnych show w sierpniu okazał się program muzyczny The Voice of Poland. Pisano o nim 1539 razy, z czego połowa materiałów pojawiła się w mediach społecznościowych, dając mu zwycięstwo również w tej kategorii. Uwagę internautów przykuło głównie niestandardowe zachowanie jurorów oraz zbliżająca się wówczas trzecia edycja show.
Miejsce 2. "Must Be the Music" - 758 publikacji
Drugie miejsce zajęła produkcja Polsatu Must Be The Music z 758 publikacjami. Internauci zachwycali się występami uczestników i z niecierpliwością oczekiwali na kolejną edycją programu.
Miejsce 3. "Mam talent!" - 733 publikacje
Tuż za Must Be The Music uplasowała się znana wszystkim produkcja TVN-u Mam talent!. Program w sierpniu był wspominany w sieci 733 razy, z czego aż 258 (36,8%) pozytywnie. Informacje pojawiały się głównie na portalach (54,7%) i dotyczyły startu kolejnej edycji oraz jurorów - w szczególności przywilejów Agnieszki Chylińskiej w postaci specjalnego pokoju dla córki na planie programu.
Miejsce 4. "Taniec z gwiazdami" - 527 publikacji
Kolejne miejsce zajął Taniec z gwiazdami. Dzięki planowanemu powrotowi do ramówki TVN-u o programie pojawiło się w sierpniu 527 wzmianek. W sierpniu spośród wszystkim analizowanych produkcji o Tańcu... najczęściej wspominano na forach - było to aż 20,1% postów na temat programu.
Miejsce 5. "MasterChef" - 510 publikacji
Ostatnim programem w pierwszej piątce jest MasterChef, o którym pisano 510 razy. Druga edycja kulinarnego show z udziałem Magdy Gessler najczęściej spośród wszystkich pojawiała się na blogach i mikroblogach.
Miejsce 6. "Top Chef" - 319 publikacji
Drugą piątkę otwiera nowość w ramówce Polsatu, czyli Top Chef. W sumie pojawiło się 319 materiałów na temat tego show, z czego aż 41,5% miało charakter pozytywny, co stanowi najlepszy wynik tego zestawienia.
Miejsce 7. "Bitwa o dom" - 237 publikacji
Na kolejnym miejscu uplasowała się Bitwa o dom - show, w którym główną nagrodą jest własne mieszkanie. Zakończenie pierwszej edycji i niecierpliwe oczekiwanie internautów na drugą sprawiło, że o programie pisano 237 razy, z czego większość pojawiło się na portalach i w mediach społecznościowych (kolejno 49,4% oraz 33,8%).
Miejsce 8. "Got to Dance. Tylko taniec" - 193 publikacje
Taneczny program Got to Dance zajął ósmą pozycję w naszym zestawieniu. W sieci znalazły się 193 publikacje na jego temat. Zainteresowanie internautów wzbudził związek będącego jurorem Alana Andersza z jedną z uczestniczek. Mimo słabej pozycji w rankingu, Got to Dance dominuje w kategorii materiałów wideo uzyskując tam 6,3% publikacji.
Miejsce 9. "Fat Killers. Zabójcy tłuszczu" - 146 publikacji
Następne miejsce zajęła nowość Polsatu Fat Killers. Zabójcy tłuszczu. Program, w którym zobaczymy zmagania uczestników z otyłością był wspominany w internecie 146 razy, z czego najczęściej na portalach (77,4%). Była to również najbardziej negatywnie widziana produkcja - aż 25,8% opinii na jej temat była niepochlebna.
Miejsce 10. "Nasz nowy dom" - 137 publikacji
Ostatnie miejsce naszego rankingu również należy do proponowanych nowości. Jest to program Nasz nowy dom Polsatu, o którym pisano 137 razy. Najczęściej wspominano o nim na portalach (83,2% publikacji), gdzie uzyskał największy udział neutralnych materiałów - 79%.
Zestawienie "Naj"
Największy udział publikacji w portalach: "Nasz nowy dom" - 83,2%
Największy udział publikacji w społecznościach: "The Voice of Poland" - 50%
Największy udział publikacji na forach: "Taniec z gwiazdami" - 20,1%
Największy udział publikacji na blogach: "MasterChef" - 1,2%
Największy udział publikacji na mikroblogach: "MasterChef" - 13,1%
Największy udział publikacji w serwisach wideo: "Got to Dance" - 6,3%
Największy udział publikacji pozytywnych: "Top Chef" - 41,5%
Największy udział publikacji negatywnych: "Fat Killers. Pogromcy tłuszczu" - 25,8%
[
]( http://www.newspoint.pl/ )
(fot. newspoint)