Robert Janowski twarzą kampanii o protezach zębowych. "Temat ten dotąd był całkowicie pomijany"
W sieci pojawiło się wideo promujące akcję związaną z protezami zębowymi. Ambasadorem kampanii społeczno-edukacyjnej został prowadzący "Jaka to melodia?". Z dumą angażuje się w tę inicjatywę i podkreśla, że już dawno powinno się poruszyć ten temat.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
- Ci wszyscy ludzie mają powód by cieszyć się życiem, a mają protezę zębową. Okazuje się, że 9 mln Polaków ją ma, a jednak wiele z tych osób traci radość z życia. Niepotrzebnie – zapewnia Janowski w spocie.
Akcja ma na celu zmniejszenie wstydu i zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat protez zębowych.
- "Zdecydowałem się zaangażować w kampanię "9 milionów powodów", która zwalcza poczucie wstydu u osób noszących protezę zębową, ponieważ liczba jej użytkowników jest dla mnie szokująca!” – tłumaczy na oficjalnej stronie akcji.
- "Temat ten, choć niezwykle ważny, był jednak dotąd całkowicie pomijamy. Pomimo ogromnej skali problemu nikt wcześniej nie przeprowadził kampanii, która miałaby na celu zmianę postaw społecznych w tej kwestii. Podjęcie tego wyzwania było konieczne i bardzo się cieszę, że to mi jako ambasadorowi kampanii "9 milionów powodów" przypadła ta rola" – czytamy w dalszej części wypowiedzi gospodarza programu ‘Jaka to melodia?”.
ZOBACZ TAKŻE: Janowski: "Program "Jaka to melodia?" nigdy mi się nie znudzi. To fajna robota!"
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.