Trwa ładowanie...

Robert Janowski twarzą kampanii o protezach zębowych. "Temat ten dotąd był całkowicie pomijany"

W sieci pojawiło się wideo promujące akcję związaną z protezami zębowymi. Ambasadorem kampanii społeczno-edukacyjnej został prowadzący "Jaka to melodia?". Z dumą angażuje się w tę inicjatywę i podkreśla, że już dawno powinno się poruszyć ten temat.

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

Robert Janowski twarzą kampanii o protezach zębowych. "Temat ten dotąd był całkowicie pomijany"Źródło: Youtube.com, fot: CoregaPL
d3kw9g6

- Ci wszyscy ludzie mają powód by cieszyć się życiem, a mają protezę zębową. Okazuje się, że 9 mln Polaków ją ma, a jednak wiele z tych osób traci radość z życia. Niepotrzebnie – zapewnia Janowski w spocie.

Akcja ma na celu zmniejszenie wstydu i zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat protez zębowych.

- "Zdecydowałem się zaangażować w kampanię "9 milionów powodów", która zwalcza poczucie wstydu u osób noszących protezę zębową, ponieważ liczba jej użytkowników jest dla mnie szokująca!” – tłumaczy na oficjalnej stronie akcji.

d3kw9g6

- "Temat ten, choć niezwykle ważny, był jednak dotąd całkowicie pomijamy. Pomimo ogromnej skali problemu nikt wcześniej nie przeprowadził kampanii, która miałaby na celu zmianę postaw społecznych w tej kwestii. Podjęcie tego wyzwania było konieczne i bardzo się cieszę, że to mi jako ambasadorowi kampanii "9 milionów powodów" przypadła ta rola" – czytamy w dalszej części wypowiedzi gospodarza programu ‘Jaka to melodia?”.

Uważacie, że takie tematy powinny być poruszane?

ZOBACZ TAKŻE: Janowski: "Program "Jaka to melodia?" nigdy mi się nie znudzi. To fajna robota!"

icon info

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

d3kw9g6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3kw9g6