Sławomir kontra Sławomir. W świecie disco polo kłócą się o popularność
Sławomir Zapała, autor "Miłości w Zakopanem” kontra Sławomir Świerzyński, lider zespołu Bayer Full, kłócą się o ilość klików piosenki „Miłość w Zakopanem” na YouTube.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Jak donosi „SuperExpress” hit Sławomira „Miłość w Zakopanem” ma ponad 120 mln liczby wyświetleń teledysku na YouTube.
Jak jednak sugeruje Świerzyński z Bayer Full, te odsłony zostały zdobyte nielegalnie. - Ta cała oglądalność na YouTube jest totalnie zakłamana. Płaci się pieniądze i się ma oglądalność. Wielkie mi halo. Tylko po co się oszukiwać? – powiedział Świerzyński w jednym z wywiadów.
Odpowiedział mu natychmiast Robert Kurpisz, menadżer Sławomira:
- Dotarło do nas, iż pewien artysta disco polo snuje tezy, jakoby wyświetlenia filmów na naszym kanale YouTube były kupowane. Zapewniamy wszystkich fanów, że teledysk do piosenki „Miłość w Zakopanem” został zweryfikowany i szczegółowo sprawdzony przez firmę Google. W wyniku tego raportu otrzymaliśmy prestiżową nagrodę YouTube Rewind 2017 i „Miłość w Zakopanem” została oficjalnie uznana za najchętniej oglądany film na polskim YouTube w 2017 r. Wynik naszej piosenki jest niepodważalny. Jest duża szansa, że stanie się najlepiej oglądanym filmem w historii polskiego YouTube. To zasługa wspaniałych fanów Sławomira. Nie ma tu mowy o przekłamaniach. Google potwierdzi wiarygodność osiągniętego sukcesu.
Bayer Full nie powinien chyba zazdrościć Sławomirowi popularności. W końcu to ta grupa sprzedała w Chinach 67 milionów płyt. No chyba, że to była ściema...
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.