Te gwiazdy nie mają szczęścia w biznesie!
None
Zbigniew Zamachowski, Andrzej Piaseczny, Wojciech Malajkat
Restauracje, kluby, firmy produkujące kosmetyki... Nasze gwiazdy wiedzą, że świat show-biznesu bywa okrutny. Jednego dnia jesteś na szczycie i zarabiasz miliony, a drugiego czekasz, by ktoś w końcu zadzwonił z propozycją. Dlatego wielu artystów szuka planu B i otwiera własny biznes. Niestety, często te wymarzone interesy okazują się totalną klapą, a ich właściciele tracą na nich grube pieniądze.
[
]( http://www.efakt.pl )
Marek Kondrat, Bogusław Linda
Któż nie chciałby mieć własnego lokalu, gdzie można raczyć się dobrymi trunkami i jedzeniem? Bogusław Linda, Marek Kondrat, Zbigniew Zamachowski i Wojciech Malajkat otworzyli w latach 90. sieć restauracji Prohibicja. Inwestycja zakończyła się niestety niepowodzeniem, za co szefowie restauracji obwiniali samych założycieli, którzy zbyt rzadko bywali w swoich lokalach.
[
]( http://www.efakt.pl )
Michał Wiśniewski, Borys Szyc, Katarzyna Figura
Michał Wiśniewski utopił aż 600 tys. złotych w klubie Extravaganza, a Andrzej Piaseczny stracił około 150 tys. złotych na krakowskim lokalu Soho. Nie powiodło się także Katarzynie Figurze, jej mężowi i Borysowi Szycowi, którzy postanowili otworzyć knajpę Port Kompas w Giżycku. Lokal został zamknięty przez służby sanitarne, bo nie spełniał warunków, a właściciele musieli pożegnać się z kwotą 100 tys. złotych.
[
]( http://www.efakt.pl )
Katarzyna Niezgoda, Tomasz Kammel
Z kolei Tomasz Kammel pożegnał się z firmą szkoleniową, gdy oskarżano jego ukochaną, że zlecała jej wielomilionowe szkolenia dla swojego banku, które oczywiście prowadził Kammel. Echa tego skandalu wciąż nie milkną. Spółkę, której bank narzeczonej gwiazdora zapewniał wielomilionowe zlecenia, na początku 2013 roku postawiono w stan likwidacji. Afera nie przeszkodziła jednak prezenterowi w kontynuowaniu telewizyjnej kariery.
[
]( http://www.efakt.pl )
Grażyna Szapołowska
Nie miała też szczęścia Grażyna Szapołowska, która zainwestowała wszystkie swoje oszczędności w linię ekskluzywnych kosmetyków Sza Cosmetics. Promowane przez gwiazdę kina produkty miały być konkurencją dla Diora, tymczasem okazały się dla Polek zbyt drogie i spółka splajtowała. Jak widać świat biznesu jest równie okrutny co show-biznes!
[
]( http://www.efakt.pl )