Tylko Kylie Minogue może używać swojego imienia jako znaku towarowego. Kylie Jenner niepocieszona
Czy to już koniec batalii między gwiazdą muzyki a celebrytką znaną z występów w reality show u boku bardziej znanych sióstr? 49-letnia Mingue i 19-letnia Jenner walczyły o wyłączność do nazwy Kylie! Młodsza z nich od dłuższego czasu używa właśnie takiego znaku towarowego, sprzedając lansowane przez siebie kosmetyki i ubrania.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Pochodząca z medialnej rodziny Kylie Jenner zwróciła się w 2014 roku do Urzędu Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych z wnioskiem o zastrzeżenie swojego imienia jako nazwy. Dwa lata później jej podanie w sądzie zaskarżyła Kylie Minogue.
Jak poinformował portal Page Six, w pozwie złożonym przez prawnika pochodzącej z Australii piosenkarki można było rzekomo przeczytać, że nigdy wcześniej nie przyszło jej do głowy, by zastrzec swoje imię, bo każdy doskonale ją zna. Dodatkowo od 1996 roku jest posiadaczką domeny kylie.com. Podkreśliła, że to ona jest najbardziej znaną Kylie na świecie, a jej zdaniem przyrodnia siostra Kim Kardashian to drugorzędna gwiazdka reality show, która epatuje wulgarnym wizerunkiem i tak zyskuje popularność.
Urząd ostatecznie przyznał rację Minogue i odrzucił wniosek Jenner. Podkreślono, że nazwa marki młodszej z gwiazd może wprowadzać w błąd i sugerować, że należy ona do wokalistki. Jak donoszą amerykańskie tabloidy, 19-latka jest niepocieszona tą decyzją. Złożyła już nawet odwołanie w sprawie. Bierze jednak także pod uwagę scenariusz zakładający, że swoją linię kosmetyków będzie firmować pełnym imieniem i nazwiskiem.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.