Trwa ładowanie...

Bujakiewicz przypomniała reklamę z Więdłochą. "Powiało Photoshopem"

Agnieszka Więdłocha i Kasia Bujakiewicz jakiś czas temu pojawiły się w reklamie farb do włosów. Niedawno ta ostatnia przypomniała zdjęcie ze spotu. Natychmiast odezwały się głosy mówiące, że obie gwiazdy wyglądają bardzo sztucznie. Oceńcie sami.

Bujakiewicz przypomniała reklamę z Więdłochą. "Powiało Photoshopem"Źródło: ONS.pl
d2wo2r7
d2wo2r7

Kasia Bujakiewicz jest piękną, naturalną 46-latką. Im jest starsza, tym lepiej wygląda, ale jedno się u niej nie zmienia - zawsze się uśmiecha i sprawia niezwykle sympatyczne wrażenie. Nic więc dziwnego, że to ona została jedną z twarzy kampanii reklamowej farb do włosów. W spocie wystąpiła razem z koleżanką z "Lekarzy", która jednocześnie jest jej przyjaciółką. Mowa o Agnieszce Więdłosze. Obie panie na fotkach promujących farby wyglądały idealnie. Zbyt idealnie. Gdy ostatnio Bujakiewicz przypomniała swoim fanom swój reklamowy wizerunek, posypały się krytyczne komentarze. Słusznie?

Doda zapewnia o swojej naturalności: "Od czterech lat się nie maluję"

"Ale nienaturalne zdjęcie. Nikt nie ma takich włosów", "Powiało Photoshopem. Włosy megasztuczne", "Jezu, okropnie przesadzili", "Ładne dziewczyny, ale trochę takie nienaturalne..." - komentarzy w podobnym tonie jest więcej. I chociaż nie brakuje komplementów - fakt, aktorki na reklamowej fotce naprawdę są piękne - to dobrze, że internauci wychwytują i piętnują naginanie rzeczywistości.

Pamiętacie reklamy z Bujakiewicz i Więdłochą? Może czas, by twórcy spotów opamiętali się i stawiali na większą naturalność? Po komentarzach widać, że odbiorcy i tak nie dają się nabrać.

d2wo2r7
d2wo2r7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2wo2r7

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj