Trwa ładowanie...

Czadoman rozkręca nowy biznes. Wydał już milion złotych!

Paweł Dudek, znany jako Czadoman, startuje z nowym biznesem. Muzyk disco polo postawił na alkoholową branżę. Wierzy, że jego produkt podbije serca Polaków. Podobnie jak przed laty zrobił to jego przebój.

Czadoman startuje z nowym biznesem. Zainwestował w niego milion złotychCzadoman startuje z nowym biznesem. Zainwestował w niego milion złotychŹródło: AKPA
d2dsh6f
d2dsh6f

W niepewnych czasach pandemii koronawirusa coraz więcej artystów szuka nowego źródła dochodów. Gdy z powodu obostrzeń sanitarnych odwoływane są koncerty, jedni przejadają oszczędności, drudzy czekają na wsparcie rządu, a jeszcze inni biorą sprawy w swoje ręce. Do grona tych ostatnich należą m.in. Marcin Miller, który w ostatnim czasie zainwestował w sprzęt budowlany i hurtownie jajek, a także Czadoman. Autor tanecznego przeboju "Ruda tańczy jak szalona" postanowił spróbować swoich sił w biznesie alkoholowym.

Jak informuje portal Disco-polo.info, Paweł Dudek (bo tak naprawdę nazywa się wokalista) zainwestował w wódkę, którą promuje nie tylko swoim artystycznym pseudonimem, ale i największym przebojem. Trunek Czadomana nazywa się Ruda Wódka. "Kiedy Ruda wchodzi na stół, nie można oderwać od niej wzroku. Jest słodka i kusząca, a jednocześnie ma mocny charakter i temperament. Szalona imprezowiczka, jedyna w swoim rodzaju, wyjątkowa – to cała ona!" - można przeczytać na stronie produktu.

Biznesy Kuby Wojewódzkiego

Czym dokładnie jest Ruda? To wódka na bazie karmelu, stąd też jej słodki posmak, o którym można przeczytać w oficjalnym opisie. Czadoman podkreśla, że jest wyjątkowo zadowolony z wyskokowego napoju. Za jego jakość odpowiada swoim nazwiskiem.

d2dsh6f

- Chciałem podejść do tego etapu z jak największą uwagą i profesjonalizmem – w końcu miałem firmować ten alkohol swoją marką, więc musiał to być trunek, z którego mogę być dumny. (...) Jestem dumny z tego, że tyle miesięcy ciężkiej pracy przyniosło tak dobry efekt - skwitował zwycięzca programu "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", który z Rudą wiąże spore nadzieje, bo już na starcie sporo w nią zainwestował.

- W sumie włożyłem w Rudą Wódkę około miliona złotych, ale wierzę, że rynek przyjmie ją z otwartymi ramionami, a konsumenci docenią pracę, czas i środki, które włożyłem w ten projekt - wyznał Dudek.

W promowaniu nowego biznesu Czadomanowi mają pomóc nie tylko jakość napitku i znane nazwisko, ale i odważna kampania promocyjna. Jej próbkę w mediach społecznościowych możecie zobaczyć poniżej.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d2dsh6f
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2dsh6f