Czadoman rozkręca nowy biznes. Wydał już milion złotych!
Paweł Dudek, znany jako Czadoman, startuje z nowym biznesem. Muzyk disco polo postawił na alkoholową branżę. Wierzy, że jego produkt podbije serca Polaków. Podobnie jak przed laty zrobił to jego przebój.
W niepewnych czasach pandemii koronawirusa coraz więcej artystów szuka nowego źródła dochodów. Gdy z powodu obostrzeń sanitarnych odwoływane są koncerty, jedni przejadają oszczędności, drudzy czekają na wsparcie rządu, a jeszcze inni biorą sprawy w swoje ręce. Do grona tych ostatnich należą m.in. Marcin Miller, który w ostatnim czasie zainwestował w sprzęt budowlany i hurtownie jajek, a także Czadoman. Autor tanecznego przeboju "Ruda tańczy jak szalona" postanowił spróbować swoich sił w biznesie alkoholowym.
Jak informuje portal Disco-polo.info, Paweł Dudek (bo tak naprawdę nazywa się wokalista) zainwestował w wódkę, którą promuje nie tylko swoim artystycznym pseudonimem, ale i największym przebojem. Trunek Czadomana nazywa się Ruda Wódka. "Kiedy Ruda wchodzi na stół, nie można oderwać od niej wzroku. Jest słodka i kusząca, a jednocześnie ma mocny charakter i temperament. Szalona imprezowiczka, jedyna w swoim rodzaju, wyjątkowa – to cała ona!" - można przeczytać na stronie produktu.
Biznesy Kuby Wojewódzkiego
Czym dokładnie jest Ruda? To wódka na bazie karmelu, stąd też jej słodki posmak, o którym można przeczytać w oficjalnym opisie. Czadoman podkreśla, że jest wyjątkowo zadowolony z wyskokowego napoju. Za jego jakość odpowiada swoim nazwiskiem.
- Chciałem podejść do tego etapu z jak największą uwagą i profesjonalizmem – w końcu miałem firmować ten alkohol swoją marką, więc musiał to być trunek, z którego mogę być dumny. (...) Jestem dumny z tego, że tyle miesięcy ciężkiej pracy przyniosło tak dobry efekt - skwitował zwycięzca programu "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", który z Rudą wiąże spore nadzieje, bo już na starcie sporo w nią zainwestował.
- W sumie włożyłem w Rudą Wódkę około miliona złotych, ale wierzę, że rynek przyjmie ją z otwartymi ramionami, a konsumenci docenią pracę, czas i środki, które włożyłem w ten projekt - wyznał Dudek.
W promowaniu nowego biznesu Czadomanowi mają pomóc nie tylko jakość napitku i znane nazwisko, ale i odważna kampania promocyjna. Jej próbkę w mediach społecznościowych możecie zobaczyć poniżej.
Trwa ładowanie wpisu: instagram