Trwa ładowanie...

Filip Chajzer chwali się proszkiem do prania. Chciał go nazwać "Gejzer bieli"

Filip Chajzer i jego ojciec Zygmunt promują nowy proszek do prania. Ma być ekologiczny, hiperalergiczny, a część zysków z jego sprzedaży będzie przeznaczona na cele charytatywne.

Filip Chajzer chwali się proszkiem do prania. Chciał go nazwać "Gejzer bieli"Źródło: AKPA
d2sgmmw
d2sgmmw

Filip Chajzer ma konto na Instagramie nie od dziś i dobrze wie, jak się nim posługiwać, by osiągnąć cel. Dlatego to tam postanowił promować swój nowy produkt. Razem z ojcem Zygmuntem wprowadzili do sklepów sieci Lidl nowy proszek do prania.

Panowie zapozowali z kartonem proszku zwanego Ziggi White: "Panie i Panowie. Oto jest. Efekt naszej ciężkiej ponad rocznej pracy. MR ZIGGI (proszek oraz płyn do prania) od jutra do kupienia w sieci Lidl. Tata (niekwestionowany symbol prania w Polsce) wymarzył sobie produkt, którego jeszcze na rynku nie było. W pełni hipoalergiczny, proekologiczny i przyjazny całej rodzinie. Produkowany w Czyżewie na Podlasiu. W fabryce dbającej o środowisko, która prąd czepie z paneli słonecznych" – napisał Filip Chajzer.

Dodał też, że zysk ze sprzedaży produktu powędruje na cele charytatywne: "Zyskiem ze sprzedaży w Lidlu chcemy się podzielić z IOP w Otwocku - Fundacja Rodzin Adopcyjnych. Tam też trafi zapas Zigiego. ps. wg mojego pierwotnego pomysłu proszek miał się nazywać Gejzer Bieli, ale... tata się nie zgodził".

Niedawno pisaliśmy o tym, że Zygmunt Chajzer opiekuje się czterema sierotami. Z pomocą syna wywalczył dla nich i ich babci większe mieszkanie i pieniądze na remont. Teraz okazuje się, że chce pomóc też innym dzieciom. Szanujemy ten pomysł.

Zobacz także: Filip Chajzer: "Moja kariera to jedno wielkie zaskoczenie. Teraz spełniam kolejne marzenie"

d2sgmmw
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2sgmmw

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj