Trwa ładowanie...
dlbkapt

Koronawirus. TESCO odpowiada na zarzuty Michała Figurskiego

Michał Figurski wyraził niedawno swoje oburzenie niewywiązaniem się TESCO z jego zamówienia zakupów online. Sieć sklepów w oświadczeniu dla Wirtualnej Polski wystosowała odpowiedź na zażalenie dziennikarza i innych klientów.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Michał Figurski
Michał Figurski (East News, Fot: East News)
dlbkapt

Polska służba zdrowia robi, co może, by zapewnić Polakom pomoc w czasie trwania pandemii koronawirusa. Michał Figurski we wrześniu 2015 r. z powodu powikłań cukrzycowych doznał udaru. Problemy zdrowotne, z którymi mierzy się po dziś dzień, uniemożliwiają mu normalne funkcjonowanie zwłaszcza w obliczu obecnej sytuacji.

Figurski kontra TESCO

W związku z powyższym dziennikarz poinformował jakiś czas temu, że postanowił zabezpieczyć siebie i swoją rodzinę w zapasy żywności, korzystając z usług sklepu internetowego TESCO. Nie wszystko poszło po jego myśli.

dlbkapt

"Jako pacjent na lekach immunosupresyjnych jestem w grupie podwyższonego ryzyka, więc wychodzenie z domu może mieć dla mnie tragiczne skutki. Mam rodzinę z dwójką dzieci i starszą mamę. Chciałem zadbać o wszystkich. Zakażenie w miejscu publicznym, między innymi takim jak sklep, jest narażeniem na poważne konsekwencje, nie tylko w przypadku mojej osoby. Z tego względu zakupy musiałem zrobić z odpowiednim wyprzedzeniem /tydzień/, by zapewnić sobie i rodzinie spokój i bezpieczeństwo" - mogliśmy przeczytać we wpisie dziennikarza. Niestety, z zakupów ostatecznie nic nie wyszło - "Dziękuję Ci Tesco, że drugi raz wystawiasz mnie do wiatru godzinę przed dostawą informując lakonicznym smsem: 'ze względów technicznych Twoje zamówienie zostało anulowane'".

Fani pospieszyli z informacjami dla dziennikarza, że sieć sklepów rezygnuje z prowadzenia ich w Polsce - stąd niedogodności. Poza tym pandemia oznacza dużo więcej zamówień składanych przez internet. Anulowania, choć nie są mile widziane, wynikają zapewne z problemów kadrowych sklepu. Okoliczności są trudne, trzeba więc okazać zrozumienie.

TESCO tłumaczy sprawę

Chwilę po tej "aferze" otrzymaliśmy od biura prasowego TESCO obszerne wyjaśnienia dot. sytuacji, którą w swoich social mediach opisał Michał Figurski:

Layer 1

Wyjątkowa sytuacja panująca w Polsce oraz duże natężenie zamówień złożonych w serwisie ezakupy.tesco.pl mogły spowodować utrudnienia w realizacji zamówień. Bardzo przepraszamy wszystkich, których dotknął ten problem i zapewniamy, że pracownicy Tesco dokładają wszelkich starań, aby uzupełnić asortyment i zrealizować jak najwięcej zamówień.

TESCO, Odpowiedź na zarzuty m.in. Michała Figurskiego

Sieć sklepów tłumaczy, że szuka rozwiązań dla zażegnania chwilowego kryzysu.

Layer 1

Tesco rozpoczęło rekrutację dodatkowych pracowników. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą wesprzeć lokalną społeczność i pomóc w zapewnieniu żywności dla naszych klientów w całej Polsce. Stanowiska zostaną dostosowane indywidualnie do kandydatów. Zachęcamy szczególnie tych, którzy z powodu obecnej sytuacji nie mogą tymczasowo wykonywać swojej pracy i szukają źródła zarobku. Obecnie w Polsce panuje wyjątkowa sytuacja, w której potrzebna jest wzajemna pomoc i zrozumienie. Będziemy bardzo wdzięczni za publikację stanowiska Tesco i pomoc w zachęceniu do podjęcia tymczasowej pracy w Tesco w tym szczególnym okresie.

TESCO, Zapewnienia o poradzeniu sobie z trudną sytuacją w związku z pandemią koronawirusa

W ŁÓŻKU Z OSKAREM. Julia Kamińska: Nie marzę o ślubie!

Koronawirus zmienił życie ludzi nie tylko w Polsce, ale także na świecie. Większość obywateli przebywa w domach. Zamknięto placówki oświatowe i kulturalne. Co więcej, biskupi zwolnili wiernych z obowiązku osobistego udziału w niedzielnych mszach świętych.

dlbkapt

Podziel się opinią

Share

dlbkapt

dlbkapt