Trwa ładowanie...

Kuba Wojewódzki reklamuje nowy produkt. Internauci nie zostawili na nim suchej nitki

Kuba Wojewódzki zdążył zasłynąć już z tego, że jest w stanie zareklamować praktycznie wszystko. Ostatnia próba lokowania produktu wywołała jednak lawinę negatywnych komentarzy.

Kuba Wojewódzki reklamuje nowy produkt. Internauci nie zostawili na nim suchej nitkiKuba Wojewódzki reklamuje nowy produkt. Internauci nie zostawili na nim suchej nitkiŹródło: AKPA
d3rn63z
d3rn63z

Kuba Wojewódzki zdobył popularność jako samozwańczy król TVN-u, na którego antenie prowadzi swój talk show. Ale to nie jedyne źródło utrzymania dziennikarza. Oprócz tego reklamuje sporo marek na swoich profilach w mediach społecznościowych oraz jest współwłaścicielem sieci restauracji. Wciąż jednak nie rezygnuje z innego rodzaju aktywności dziennikarskiej. Współprowadzi audycję w Newonce.radio oraz pisze felietony do "Polityki".

Jego popularne konto na Instagramie to prawdziwy słup reklamowy. Wojewódzki jest w stanie wypromować absolutnie wszystko. Nawet nie musi się specjalnie wysilać: wystarczy, że wrzuci zdjęcie na swój Instagram, a dzięki zasięgom, dostanie mnóstwo lajków. Tym razem zdecydował się na reklamę pewnego głośnika. Prowadzący popularnego talk show zamieścił "piknikowe" zdjęcie na kocu, które zrobiono mu podczas lektury książki.

ZOBACZ TAKŻEl Palikot i Wojewódzki produkują piwo. "Za dwa tygodnie pokażemy butelkę i próbną partię"

Napisał, że głośnik idealnie nadaje się na piknik czy inne aktywności na łonie natury.

Niestety nie wszystkim internautów taki sposób promocji przypadł do gustu: "Kuba w naturze słucha się odgłosów natury, a nie glośnika", "Żyjemy w czasach , gdzie za leżenie płacą , ale nie wszystkim", "Chyba jednak wolę, jak ludzie w przyrodę jadą bez januszowej muzyki puszczanej wszystkim" - czytamy w komentarzach.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3rn63z
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3rn63z

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj